Kenestä moderaattori?

Olisko muita halukkaita luterilaiseksi moderaattoriksi? En ehkä ihan kilju riemusta ajatuksesta tulla moderaattoriksi, siinä mietityttää moni asia. Kiintiönainenkin on jo saatu :slight_smile:

Äänestän Waltheria.

Tuollaista ei saa sanoa edes leikillään!

1 tykkäys

Määrittele tarkasti luterilainen…

1 tykkäys

Siten, että jota kuinkin edes mahtuu ko. kategoriaan, tai haluaa siihen itsensä lukea.

https://uskojarukous.fi/t/valitukset/90/84?u=silvanus

@Thinkcat:n viestin perusteella on selvää, että tarvittaisiin sellainen moderaattori, joka jaksaa lukea ateismikeskustelua ja moderoida sitä asiallisesti. Itse tunnustan, etten aina jaksa ateismikeskusteluja lukea. Onko siis joku, joka ko. keskusteluja lukee, halukas alkamaan moderaattoriksi tai Haluatteko nimittää jonkun moderaattoriksi?

Moderaattorikolleegio keskustelee aiheesta, kunhan saamme ehdotuksia.

1 tykkäys

@AnttiValkama , tai @anon81097962 tulee heti mieleen :thinking:
Myös @cymbus ?

Noista M. on mahdollinen, mutta ei välttämättä tahdo.

Entä sinä? +lisämerkit#€%&*~_=±|

Jori voisi tehdä paluun.

2 tykkäystä

Kolmesta mainitsemastasi M. on mielestäni mahdollinen. Kaksi muuta ei.

@AnttiValkama:n intuitio tahtotilastani osui maaliin. Thanks but no thanks. Minulla on sitä paitsi vähän turhan lyhyt pinna joissakin kontroversiaalisimmissa kysymyksissä.

Minulle on jossain määrin epäselvää, miksi kaksi muuta mainittua eivät olisi mahdollisia. Valkamallahan on muistaakseni moderaattorikokemustakin edellisiltä foorumeilta.

Kiitos kun ette ehdottaneet. En jaksaisi riittävästi lukea enkä satsata vastuullisesti.

Jori M. voisi oikeasti olla hyvä moderaattori, mikäli liittyisi taas joukkoon.

Kristittyys jos on ehtona niin entäpä joku näistä:
Optatus, ooperi, Katmaar, Vanilla?

:grinning:

Pätevyysvaatimus moderaattorin hommaan on lähinnä normaalien hyvien käytöstapojen hallitseminen. Tällä pystyy hoitamaan karkeimmat rikkomukset. Hienosyisemmissä jutuissa muut moderaattorit ja ylläpito auttavat tarvittaessa.

Ongelma ei siis varmastikaan ole se, etteikö päteviä ehdokkaita olisi olemassa palstan kirjoittajien joukossa, vaan se, että halukkaita tuohon epäkiitolliseen mutta aikaa vievään puuhaan on vähän.

1 tykkäys

Jos ensimmäisenä tehtävänä olisi lukea läpi tuo villiintynyt “Vainoavatko ateistit” -ketju, niin ei oikein houkuta. Eikö sitä voisi vain lukita ja siirtää ot-roskakoriin? Muuten voisin kyllä liittyä moderaattoreihin ja lukea jatkossa myös ateismikeskusteluja, mutta en voi taata olevani netissä joka päivä. Minulla on myös mahdollisesti joitakin kiireitä alkuvuodesta.

3 tykkäystä

Entäpä sinä?
Ajattelisin, että mestareista mode valitaan.
Toinen pointti tulisi ehkä huomioida, että löytyisi luterilaisista, taspuolisuuden vuoksi(?)

Ei onnistu, kun ei ole mahdollisuuksia lukea foorumia säännöllisesti eikä tuo moderaattorin homma muutenkaan kiinnosta. Kannan korteni kekoon muulla tavalla.

Ketäpä kiinnostaisi…
Olemme kuitenkin @Silvanus,sen mukaan apumoderaattoreita, joten näilläkö mennään.
Sopii ainakin minulle.

Voidaan valita joku mestareista (taso 3) johtajaksi (taso 4). Johtavat pystyvät esim. jakamaan ketjuja, muistaakseni…

1 tykkäys

No, olisko huono idea, että tasolle 4 nostetaan kaksi valittua ?