Ketjujen avaamispyyntöketju

Kyseinen ketju nyt avattu :slight_smile:

Valmentajaketju samoin olisi kiva saada nyt auki, jos sopii.

Pitäisi varmaan aktivoitua käyttämään taviskäyttäjää laajempia oikeuksia muuhunkin kuin suljettuihin ketjuihin kirjoittamiseen :blush:

Jes, kävin avaamassa :smiley:

Pyydän, että ketju “Kirkon ensimmäinen tasa-arvopalkinto” avattaisiin.

Voisiko joku avata ketjun jooga ja mindfullnes tms.

1 tykkäys

Hassua, pystyin näköjään kirjoittamaan Pedofilian peittelyketjuun, mutta se on edelleen suljettu. Voisiko joku laajempaa luottamusta nauttiva avaamaan ketjun?

Avasin. Olisit muuten @Max itsekin pystynyt, koska olemme saman “arvoisia”.

1 tykkäys

OK. Sitten olen vain teknisesti rajoittunut, kun en löytänyt sellaista vipua mistään…

Pitkässä sivupalkissa (aikajana) on kiintoavain (kun scrollaa vähän alaspäin, muuten ei aina näy pitkissä ketjuissa). Sitä klikaten löytyy valikko. Muuten ehkä tuo kirjoittaminen onnistui juuri johtajuutesi ansiosta, mene tiedä?

Voisiko tuon “Kysy mitä vain liittyen uskontoon, kirkkoihin, seurakuntiin” -ketjun avata ja mielellään pitää avattuna. Olen monta kertaa halunnut kirjoittaa siihen, mutta sitten kun alan kaivaa esiin tätä ketjua, niin kohta jo unohdan, mitä olinkaan aikonut kirjoittaa. Tuokin esittämäni kysymys ylimmäisen papin jalkaan kiinnitettävästä köydestä olisi ollut mukavaa panna em. ketjuun, mutta kun se oli kiinni, niin piti keksimällä keksiä toinen ketju.

Avasin. …

Ja siirsin tuon kysymyksesi ja annetun vastauksen sinne

1 tykkäys

Kiitos nopeasta reagoinnista!

1 tykkäys

Viesti siirrettiin ketjuun: Puolustusvoimien kenttäpiispa julkaisi hämmentävän blogikirjoituksen

Kiitos taas, @Origi-Naali nopeasta toiminnasta. Olisi kyllä ihme, jos Niennalla olisi jotakin tätä toimintaa vastaan.

1 tykkäys

Partioketju https://uskojarukous.fi/t/partio-vuonna-2019/3762/44 olisi taas ajankohtainen. Tai voisi siihen ainakin kommentoida että lupaus sitten muuttui kuten kaavailtiin.

Olen avannut tämän ketjun nyt.

Anteeksi että keskeytän sanavaihtonne, mutta voisiko joku riittävän valtuutettu avata “Luterilaisuuden ongelmallisia taustaoletuksia” ketjun. Olen hieman lueskellut ja hankkinut kirjallisuutta. Olisi lyhyt loppukommentti kyseiseen ketjuun.

D

2 tykkäystä

Avatkaa Pyhän maan arkeologia -ketju.

Sinne voisi liittää seuraavan linkin:

https://lm.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.haaretz.com%2Farchaeology%2FMAGAZINE-byzantine-basilica-with-female-ministers-and-baffling-burials-found-in-israel-1.10387014&h=AT3v3kqasAAaF5fTI7eZpQlG6qcOF_uQZoQn_BEQPpI5FbyqX5ZO85Kcb7m5iWhiWHNLmvMc253w2ZNMs9KpIh7xclvhHCKjsxvo5EqxV8U219vkr4cJsxNmEA5ARDcIKkFfittPv-DMUDXpKA

Siirrän Pyhän maan arkeologian kokonaan pois Ajankohtaista-alueelta, koska kyseessä ei ole mikään päivänpolttava uutisaihe tai edes pelkkä tuoreiden uutislinkkien kokoelma, vaan asiasta voi keskustella laajemminkin. Yleisesti olen sitä mieltä, että ajankohtaisiin tulisi vain uutistyyppiset aidosti ajankohtasidonnaiset aiheet, ja rajatapauksissa kallistuttaisiin laittamaan mieluummin muualle. Aiheet voivat levitä yleisluontoisemmiksi, ja ketjujen availussa on aina oma vaivansa.

2 tykkäystä

Voisiko joku avata kerjun SRK-lestadiolaisuus, SLEY ja arkkipiispa Luoma. Laittaisin siihen Inkerin kirkon pappisvihkimyksestä poistamani viestin.