Moderointikeskustelu

Minä olen keskustellut vuosikausia täällä. Myös sinun kanssasi.
Ei minulla ole mitään henkilökohtaista syytä hyökätä, mutta minusta on ärsyttävää että lauot noita viestejäsi välittämättä siitä, mitä muut kirjoittavat.

Tämä on aivan selvästi moderointiin liittyvä mielipide:
Ei ole asiallista panna sanoja toisen suuhun eikä esittää omia ennakkoluulojaan toisen keskustelijan mielipiteinä. Niin näytit tekevän ainakin Waltherin kohdalla.

Kirjoittaja halusi profiilinsa poistettavan, joten anonymisoin sen.

Tiedä nuoista, täälläkin kehotetaan vaan kuvat laittamaan käyttäjätilille.

Onko tämä treffipalsta. Muutenkin moderointi ja avoimuus poistavat poissa-olollaan.
Siinä köyhiä eväitä myös minulle.

Merkkien Salat / ylesarja

Ei taatusti ole treffipalsta. Ei taida olla foorumin (ja sen kahden edeltäjän) historiassa ainoatakaan paria muodostunut, joten jos etsit treffipalstaa, niin tämä on väärä paikka.

Moderoinnin kuuluukin olla näkymätöntä. Silloin kun se on näkyvää, on epäonnistuttu jollain tavalla. Kyllä täällä sananvapautta on, jos sitä tarkoitit avoimuudella. Tietyt asiat toki pitää huomioida. Kannattaa lukea foorumin säännöt ja FAQ.

Nyt moderointi muuttuu hetkeksi näkyväksi – siirsin viestisi ja timok:n vastauksen tähän moderointikeskusteluketjuun, koska se ei liittynyt Merkkien salat -aiheeseen. Timok antoikin jo hyvän vastauksen. Jos katsot muiden ihmisten käyttäjäkuvia niin huomaat, että kuviksi ei yleensä ole valittu omakuvaa. Kuva edustaa jollain tavalla kirjoittajaa ja helpottaa tämän tunnistamista, mutta ei ole tietenkään pakko sellaista laittaa. Foorumin sääntöihin tutustuminen kannattaa aina! Jos niissä tai muussa foorumin toiminnassa jokin mietityttää, asiasta saa kysyä. Moderointitiimi puuttuu keskusteluihin mikäli huomaavat keskustelun pahasti tulehtuvan tai sääntöjä muuten rikottavan, mutta tietenkin toiveena on että sille olisi mahdollisimman vähän tarvetta. :slight_smile: Moderaattorin tunnistaa tämän käyttäjänimen vierestä löytyvästä kilvestä, ja moderointiviestin tästä keltaisesta taustaväristä.

Muutin otsikkoa tätä keskustelua vastaavaksi.
Aloitusviestissä kyllä oli teemana myös “turvallinen messu”.

Onko ok?

Edit:
Palautin ennalleen.

Turvallinen messu

Ei ole ok. Ihmettelinkin, kuka on vaihtanut minun ketjuni otsikon tuosta vain.

Selvä. Miten ajattelet, onko tämä keskustelu joka käsittelee evankeliointia yleensä, siirrettävä omaksi ketjuksi, ja tuo aloituksesi säilytettävä omanaan?

Ehdottaisin, että pidetään samassa ketjussa ja muutetaan otsikkoa jotenkin muuten. Siinä pitäisi olla esillä turvallisen messun aspekti, mutta myös tuota muuta tämän tapauksen tienovilta olevaa voisi olla. Minusta ei tarvitsisi erikseen tuoda esille ketään henkilöä. Nyt en ihan vauhdissa osaa otsikkoa sanoa, mutta mietitään.

Onko tämä virallinen moderoinnin viestipalaute?

Laita tuo vastaus sinne ketjuun niin tulee kaikille näkyväksi.

Moderointikeskustelua on tarkoitus käydä tässä ketjussa, ei muissa keskustelun seassa.