Onko Kansanlähetyksellä jokin Viro-kampanja menossa?

Sain postissa pyytämättä ja yllätyksenä jonkin KLn Viron toiminnan Suuuressa mukana-lehden. Nimellä kotiin kannettuna. Huvituin kovasti, kun ajattelin jonkun tutun pilailevan, mutta sitten mietin, että liekköhän joku kampanja. Tunteeko joku palstalainen KLn toimintaa?

Olin kerran Kansanlähetyksen apologiaforumissa, ja sen jälkeen olen säännöllisesti saanut markkinointipostia, vaikken ole ikinä mihinkään muuhun liikkeen toimintaan osallistunut. En tosin ole jaksanut ilmoittaakaan, että ei niitä nyt olisi pakko postitella. Eli jos ne jostain saavat osoitteen, ainakin ne innokkaasti markkinoivat. (Toinen samanlainen on Pipliaseura.) Siitä en tiedä, onko nyt joku erityiskampanja menossa.

Kyllä nyt tosiaan tuli Uuden tien välissä tuo Viro-teemainen erikoisnumero. Eli kyllähän se vähän kampanjalta vaikuttaisi, kun siinä kuitenkin mainostettiin isompaakin rahankeräystä. Tuskin he ihan väestörekisteristä kuitenkaan randomien ihmisten osoitetietoja keräävät, joten ehkä lähettävät toiminnassa joskus mukana olleille? Markkinointipostia voi tosiaan tulla esim. tapahtumaosallistumisen perusteella muissakin liikkeissä. Aikanaan kun olin vapaaehtoisena Maata näkyvissä -festarien lipunmyynnin puhelinpäivystyksessä, siellä kysyttiin kaikilta lipun varanneilta markkinointilupa. Sähköpostilla kai lähti jokin uutiskirje tulemaan. Tosiaan kysyttiin lupa, mutta voihan se silti jollekulle yllätyksenäkin tulla, jos ei muista antaneensa lupaa.

Meillekin tuli pelkkä mainos. Ehkä näkevät SanGennarossa vielä potentiaalisen kansanlähetysläisen.

Hm. Minulle ei ole tullut, vaikka osallistuin KLn Suuressa mukana -adventtikalenteriin ja sen arvontoihin, joihin piti antaa osoitekin. Koska Viro kiinnostaa, olisi kiva nähdä tuo.

Mulle tuli kaksi. Yksi Uuden tien välissä ja toinen muuten vain. Mietin, että tuleekohan huomenna vielä kolmas miehen nimellä.

Mulle tuo esite tuli kans nimellä. Veikkaisin, että ovat saaneet yhteystiedot tai nimeni jonkin muun kristillisen järjestön tai median tietokannoista, koska en muista että olisin koskaan mihinkään Kansanlähetyksen paperiin nimeäni laittanut. Voi toki olla että muistan väärinkin, ja olen kyllä KL:n jossain tilaisuuksissa joskus käynyt. Vai oisinkohan joskus tilannut jonkin ilmais-tarjouksen tuosta Uudesta tiestä? Onko se KL:n lehti?