Buddhalaisuus ja kristinusko

No buddhalaisuushan nyt ainakin pyörii ihmisen ihanan itsensä ympärillä, itsestähän se valaistuminenkin taitaa lähteä? Ei siihen Jumalaa tai Kristusta tarvita, että pelastuu tästä matoisesta maailmasta.

(Toivon ettei taas viitattu esim. tuon sijaan vaihteeksi siihen miten ortodoksit pyörivät oman napansa ympärillä kuvitellen pelastuvansa itse omilla teoillaan (osaan tämän mantran jo, jee).