Ev. lut. kirkon politisoituminen maahanmuuttaja-asiassa

Jos luet rivieni välistä inhoa ja vihaa maahanmuuttajia vastaan, ovat omat silmälasisi likaiset, tai tulkitset väärin.

Lintsareita ja loisia inhoan, vihaankin, koko ikäni töitä tehneenä ja veroja maksaneena terveyden pettämiseen asti. OK, loinenhan minäkin olen nykyään sairaseläkkellä, mutta teinpähän sentään 40v töitä, välillä vuosia ilman lomaa ja ylipitkiä päiviä. Maalleni ja kansalleni.

Siinä ei ole hemmon naaman värillä, eikä uskontokunnalla, saati homoudella väliä, inhoan kaikkia lusmuja ja loisia ihan tasapuolisesti. Myös kotimaisia lintsareita.

Maahan saa tulla ja täällä olla jos on lupa ja todellinen syy, ja mieluummin oma toimeentulo. Oikeita pakolaisia tulee ottaa ja auttaa kohtuumäärä. Mutta nämä nykyiset väestönvaihdot ja kansansiirrot ovat sitä luokkaa kooltaan, ja niin suurelta osin lusmuja laadultaan, etteis ellaisia todellakaan tarvitse maahamme tuottaa.

Toinen esimerkki pohjoismaiden monikulttuurisesta rikastamisesta, lue Norjan raportti:

- I would not call Norwegians naive. It’s good to have a good heart, but you may need to rethink that supports up around organized crime and not about a single person in a difficult situation, responding Solberg.

Romanialaisia kerjäläisiä tukemalla lihottaa kys. maan mustalaisparoneita. Maahanmuuttoa edistämällä lihottaa ihmiskauppiaiden ja rikollisten laivureitten lompakoita. Hyäntekijän (hyväuskoisen) hyväksikäyttäjiä riittää innovatiivisessa etelässä, pohjoisen vakaat ja rehelliset uskovat ovat erityisen helppoja uhreja.

P.S. Uskonnolliseksi konservatiiviksi en ole itse julistautunut, sen leiman ovat lyöneet minuun kirjoitusteni perusteella liberaalit jo jollakin muinaisella Kotomaa-keskustelupalstalla. Omasta mielestäni olen raamatullinen peruskristitty.

2 tykkäystä