Foorumin ulkoasu

En kannata kovin isoja avatar-kuvia! Foorumiavattaret ovat perinteisesti aina olleet 100x100 pikseliä, ja tällä koolla valmisavatareja löytyy ylivoimaisesti eniten. Niitä suurentaessa kuvat muuttuvat ilävän mössöisiksi. (Edit: mutta olen atm kännykällä, joten en osaa arvioida, miltä sivu nyt tietokoneella näyttää)

Nyt sen koko on 70px.

1 tykkäys

Sitten ei mitään & kaikki hyvin :smiley:

1 tykkäys

Haluaako joku (esim. @Nienna) tehdä neliömäisiä kuvia noiden alueiden tunnuksiksi? :wink:

Nyt avatarien koko on miusta ok. Nyt näkeekin jo jotain, mutta ei vie liikaa tilaa.

Voisin tarvittaessa tehdä! Mutta vasta elokuun puolella (9. päivän jälkeen elämä rauhoittuu huomattavasti), joten jos ennen sitä löytyy muita halukkaita/ratkaisuja, niin siitä vain :slight_smile:

9 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Emojit ja hymiöt

Diakoni ehdotti viestien väliin jotain tummaa, joten minä vetäsin siihen tuollaiset tummemmat viivat. Mielipide?

Minulle ainakin käy jotenkin silmiin tuo, on jollain tavalla levoton. Ehkä vähän vaaleampi viivan väri kovan mustan sijaan?

Saako semmoista systeemiä tehtyä, että joka toinen keskusteluboksi olisi eri värinen? Esim. saman väri kaksi eri sävyä, jotka nostaisi tarpeeksi tekstiä irti taustasta mutta ois sen verran neutraaleita ettei käy silmiin?

Vanhalla foorumillakin jotenkin levollisesti on eroteltu eri käyttäjän kommentit toisistaan. Jotain samantapaisehkoa ehkä.

1 tykkäys

Vaalea harmaa viivana on jo heti parempi :slight_smile: Voisi se ehkä vähän tummempikin olla, mutta harmaa on ainakin itselle kivan neutraali.

Ahkeran googlettamisen ja meta.discoursen selaamisen jälkeen löysin ratkaisun. Mielipide? (Värit eivät ole pysyviä ja otan ne MP:n jälkeen pois.)

Minusta tää on aika jees, mutta kysytään nyt mielipidettä muiltakin :smiley:

Käyttäjät hoi! Kertokaa mielipiteenne siitä, haluatteko tuollaisen vaihtelevan taustavärin (ns. zebra-raidoitus) foorumille? (Voi olla muukin väri kuin tämä.)

  • Kyllä!
  • Ei!

0 äänestäjää

Ehdotan vaaleanvihreää taustaväriä keltaisen asemesta.

D

1 tykkäys

Mitä tarkoittaa “tuollaisen”?

No joka toinen on vaaleansininen ja joka toinen valkoinen. Ei kai se huono ole, taustaväri voisi olla vähän voimakkampikin.

1 tykkäys

Kannatan tätä :slight_smile:

Kuva

Eli tässä on nyt kahta vaaleansinistä tuossa taustassa. Normaalisti tausta oli valkoinen.

Keltainen on henkilökuntaväri eli vastaa entisen foorumin moderaattorihymiötä. Senkin voi toki muuttaa.

Mulle näkyy kaikki viestit valkoisella taustalla, paitsi tuo yksi keltainen viesti.