Foorumin ulkoasu

Entä pelkkä kultainen risti? :wink:

Lisätty sivuston kuviin :smiley:

Onko nyt liian paljon jonkun kirkollisen sivuston näköinen, vai mikä mielipide?

Minulla favicon ei tunnu päivittyvän ollenkaan (näkyy yhä vanha UR+), joten vaikea arvioida x_x :stuck_out_tongue:

Faviconit päivittyy laitteisiin jonkin mystisen viiveen jälkeen. Joskus saattaa nettiselaimessa kulua viikkokin ennen kuin uusi favicon vaihtuu näkyviin. En tiedä miten vaihtamisen voisi tehdä esim manuaalisesti.

Edelleen natsahtava. Minusta tuo rautaristin näköinen risti on natsi- yms- assosiaatioiden takia vähän huono millä tavalla tahansa.

Ööh. Tällaista palautetta olisi ehkä toivonut siinä vaiheessa, kun logonsuunnittelusta keskusteltiin - ei silloin, kun foorumin molemmat logot ovat jo valmiit ja asennettuna & niissä molemmissa istuu tuo faviconissakin käytetty risti.

Faviconiinhan voisi laittaa ihan vain tuon sinisen UR-kirjainkombinaation, kuten aiemminkin tehtiin.

Tässä nyt kyllä voimakas komppaus.

Laitetaan UR-kombinaatio.

1 tykkäys

Uskokaa tai älkää, mutta mulla on muutakin elämää, enkä ehdi kaikkea joka välissä kommentoimaan! :grinning:

Joo-o, ei siinä mitään. Mutta nuo keskustelut noista logoista olivat sen verran pitkään päällä, että ristejä ja muita ei lähdetä enää muuttelemaan. Jos jollekin tulee rautaristifibat, niin antaa tulla, se ei kuitenkaan ole täällä ollut tarkoituksena. Laitetaan faviconiin se UR-kirjainyhdistelmä.

2 tykkäystä

Ymmärtäisin, jos tässä nyt olisi hakaristi pantu logoon, että jollekulle tulee natsiassosiaatioita. Mutta tuo kultainen risti, joka nyt on mukana, ei kyllä minulle ainakaan tuo natseja mieleen. Toisaalta, kaikesta voi aina halutessaan löytää piilomerkityksiä, joita haluaa löytää. UR = Unser Reich :astonished:

Vai onko se unseres?

3 tykkäystä

Tosiaan vaikea uskoa. Kuvia, tai ei voi pitää paikkaansa!

Onko muuten pallukoita suurennettu, ne näkyvät nyt minulle mielestäni isompina kuin ennen ja epäskarppeina.

Mitä pallukoita? Täällä on vaikka mitä pallukoita… (Avatar-kuviin ei ole koskettu. Niitä suurennettiin alkuvaiheissa.)

No just niitä. Ne ovat sitten suurentuneet itsekseen. Minusta ne olivat vasta äsken pienempiä ja terävämpiä. Nyt ne ovat isompia ja epäterävämpiä.

Olisitko ehkä vahingossa suurentanut koko sivua (esim. ctrl- ja ±nappien yhdistelmää painamalla)? Sivua voi pienentää painamalla ctrl ja -.

@Silvanus Teen UR-faviconin iltapäivällä kotiin päästyäni :slight_smile:

:grinning: Täällä ei taida vielä olla siguainesta-ketjua. Eikä siguja…

Kiitos, @Nienna! Sori, että tämä favicon, ehkä koko sivuston pienin kuva, tuottaa näin paljon päänvaivaa :slight_smile: Kiitos kaikesta, mitä olet jo tehnyt! :slight_smile:

1 tykkäys

Saksalaiset sanovat, että ensimmäisessä maailmansodassa jaettiin niin paljon rautaristejä, että siltä saattoi välttyä vain tekemällä itsemurhan ennen kuin ehti saada sen.

1 tykkäys

Uusi favicon tehty ja lähetetty. Ja ei mitään! Näiden logojen parissa on ollut hauska puuhastella - harvemmin tilaisuuksia tällaiseen tulee :slight_smile: