Foorumin ulkoasu

No voihan nakki… Suosittelen selaimen päivittämistä… Katson jos voisin korjata huomenna…

Minusta tuo valtava käsi peukaloineen on aivan hirveä.

Jos haluu tykätä, niin on pakko tykätä isosti.

Taustalla on varmaan se, että Firefox käsittelee kirjasimia tai tekstin kokomääreitä eri tavalla kuin muut selaimet. Safari näyttää tuon oikein, eli normaalin kokoisena. Muita en kokeillut. Mutta varmasti Firefoxia käyttää niin moni, myös satunnaiset ohikulkijat, ettei heidän voi siksi olettaa vaihtavan siitä pois.

:frowning: Niin kuin varmasti ymmärrät, sitä ei ole tarkoitettu sellaiseksi isoksi, vaan pieneksi.


valitettavasti minulla ei ole nyt aikaa korjata tuota kunnolla, joten palautan sydämen hetkeksi käyttöön.

Täällä näkyy kyllä edelleen tuo mammuttipeukku Firefoxilla.

En todellakaan ymmärtänyt. Ja minulla ainakin näkyy yhä sama iso käsi.

Läppärillä IE:ssä näkyy jättipeukku. Kännykässä Android/Chrome koko ajan ollut normaali pieni peukku.

Mulla näkyi myös vielä hetki sitten läppärissä pieni peukku (paranneltu) Windows/ Chrome, nyt se muuttui sydämeksi (pieni)
Kännyssä Nokian windows phone, näkyy edelleen pieni peukku.:thumbsup:

1 tykkäys

Nyt näkyy pieni sydän IE:llä. Jättipeukku oli hirvitys.

Yrittäkää hyvät ystävät nyt tajuta, että jättipeukku ei ollut tarkoitettu, vaan teidän selaimestanne johtuva bugi.

2 tykkäystä

Älä yritä selitellä!! Loukkasit meidän kaikkien estetiikantajua sekä yleistä säädyllisyyttä, etkä edes osoita katumuksen merkkejä!?

Toimiiko nyt? --------------------------

Nyt näkyy pieni sydän. Mutta avatar-ympyrät menevät IE:ssä nyt kommenttien alun päälle, mitä ne eivät ole aiemmin tehneet.

Luulen, että tuossa avatar-asiassa on kyse zoomausongelmasta. En ole varma. Testasin Firefoxilla ja sillä näyttäisi toimivan oikein.

Nyt näkyy pienet peukut eivätkä avattaret mene kommenttien alun päälle. Ehkä muutokset näkyvät pienellä viipeellä käyttäjille tai jotain.