Arvonimien muokkaus

Valkama on siis ansainnut arvonimen Todellisuuden mestari.

Hypnoottis-magneettinen katse
Viiksien vipatus
Mestarilla viitta
Sekä salaperäinen olemus

2 tykkäystä

Mikäli pitkä takki käy viitasta niin ei tuo kuvaus pahasti ohi mene.

1 tykkäys

Hei, olen ehkä ensimmäinen foorumilainen jolla on jo jälkeläinen kirjoittelemassa foorumilla. Ainakin olen saanut jälkeläiseni tunnustamaan sukulaisuussuhteen itseeni. Prenikoita ja kunnianosoituksia odotellessa.

5 tykkäystä

Modet hei!!! Ettei vain olisi kyseessä taas joku sivupersoona? :wink:

Siitä saa papukaijamerkin.

1 tykkäys

Täh, kuka? :smiley:

Tässäpä hyvä mainoslause: “U&R-foorumi - kestää äidiltä tyttärelle!”

2 tykkäystä

Nyt me kaikki tiedämme, että et ole lukenut tervetuloketjua.:point_up:

Missäs tämä lounge on? Onko tarjolla pähkinöitä ja virvokkeita? nimim.uusi mestari loungea etsimässä

Ainoastaan sydämellään näkee hyvin. Tärkeimpiä asioita ei näe silmillä.

1 tykkäys

Softassa lienee jokin virhe, kun Valkamalle on myönnetty Hyvä vastaus -ansiomerkki? :joy:

Sitä ei luultavasti ole viritetty tasolle juntti.

Kaikki nämä arvonimet joutaisivat roskiin. Vai kokeeko joku nauttivansa suurta arvostusta saavuttaessaan arvonimen “editor”, kun on ensimmäisen kerran muokannut omaa virheellistä tekstiään?

2 tykkäystä

Muokkasin tätä viestiä, joka oli toinen kautta aikain muokkaamaani, eikä uutta arvonimeä tippunut. Heti pudotetaan takaisin maan pinnalle.

Näiden ensiaskeleet-arvonimien tarkoitus on lähinnä mainostaa, millaisia toimintoja on saatavilla ja saada ajattelemaan, voisiko niitä jossain käyttää, jos ei ole aiemmin käyttänyt.

2 tykkäystä

Liekö bugi, mutta jokin aika sitten sain “First link” -merkin, mutta enää sitä ei näy. En ole muokannut viesteissäni olevia linkkejä, joten ei se ainakaan sen takia ole hävinnyt.

Varmaan se linkki minun viestiin, joka sinulla oli eräässä ketjussa. Siirsin sen viestin samaan ketjuun, johon linkki oli, joten systeemi ei varmaan tunnista sitä enää linkiksi.

Seuraava taso voisi loogisesti olla “Nokuusi” :joy:

1 tykkäys