Foorumin ja yhdistyksen tulevaisuus

Vassokuu sit vaan sinnekin.

1 tykkäys

Foorumin tulevaisuus on mielestäni se, että jos ylläpitäjä löytyy, niin lähinnä luterilaisista koostuva joukko jatkaa jutustelua. Omanlaistani ekumeniaa ei ole ollut enää vuosiin, sillä varsinaisista kirkkokuntien sisäisistä todellisuuksista ei ole keskusteltu enää pitkiin aikoihin. Toivottavasti ne joille tämä on ollut mieluisa porukka saavat tämän jatkumaan. Niin kuin yleensäkin foorumit, tämäkään ei ole ollut hyvä paikka niille jotka eivät saa enemmistön hyväksyntää. Foorumit taitavat lähtökohtaisesti olla hieman nurkkakuntainen toimintamuoto, koska netissä syntyy helposti riitaa liian erilaisten keskustelijoiden kesken.

1 tykkäys

Mikäs tilanne ylläpitäjän suhteen on?

Olen muutaman vuoden lueskellut foorumia ahkerasti, mutten ole kirjoitellut ja tunnuksenkin loin vasta äskettäin. Olisi varsin ikävää, mikäli foorumi loppuisi ihan vain sen vuoksi, ettei sopivaa ylläpitäjää löydy. Olen aktiivisesti odotellut, että josko Joku Muu™ ottaisi vastuuta :smiley:

Jos ketään muuta ei tähän pestiin ole, niin voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi teknisen ylläpitäjän rooliin. Luulen olevani taustani puolesta siihen sopiva (= tietty nörttiys :). Mulla on yli 30v kokemusta IT-hommista, johon liittyy myös palvelimien ja järjestelmien ylläpitoa (eli juuri sellaisia kuin tämän foorumin taustalla oleva tekniikka on).

Ymmärrän toki, jos ette halua tähän ketään “uutta”. Tai voin auttaa myös konsultin roolissa teknisten juttujen kanssa, jos tämä nakki on menossa jollekin muulle. Pääasia kuitenkin, että foorumi voisi jotenkin jatkua, koska minusta tämä on ollut valtavan mielenkiintoinen ja antoisa - siis ihan sivusta seuraten ja lukien.

13 tykkäystä

Tilanne on sellainen, että yhdistyksen vuosikokous on pidetty ja hallitus valittu. Hallituksen kesken ei ole ollut vielä mitään keskustelua siitä, mitä asioita yhdistyksen tilanteesta tiedotetaan julkisesti, joten en uskalla lähteä asiaa tässä sen enempää avaamaan. Tägään tähän kuitenkin @Silvanus jotta tulee ylläpitäjäkandidaatista tietoiseksi.

Sanon yksinkertaisesti vain: Axios.

8 tykkäystä

Väliaikatietona että foorumin ylläpitokysymykseen on löytymässä ratkaisu. Yksityiskohdista sopiminen on kuitenkin vielä kesken.

Hyvää juhannuksen viettoa kaikille foorumin käyttäjille.

11 tykkäystä