Foorumin ulkoasu

Onko nyt?

Nyt ei ole enää venyneitä kuvia. :+1:

Ai nyt huomasin, että tykkäyksien määrää nopeasti näpäyttämällä saan esiin viestistä tykänneet. Hyvä ominaisuus.

Vaihdoin tänään työkoneella Firefoxista Chromeen. (Apuaa, toivottavasti oli kaiken vaivan arvoista…) Jostain syystä nyt foorumin logo näkyy selaimessani oudon sumeana o_O

Mulla näkyy kyllä Chromessa ihan skarppina. Kokeilepa zoomata näkymää isommaksi / pienemmäksi (ctrl/cmnd +/-), jos se on jäänyt ruudulle johonkin välikokoon joka ei piirry kunnolla.

Kun vaihdan kokoa, se näkyy hetken terävänä ja sumentuu sitten uudestaan :<

Onpa outoa. No kunhan saadaan uusi logo, niin katsotaan sitten, onko ongelma kuvassa vai forkassa…

Äänestetään! Ennen kuin valitaan logo @Nienna:n ehdotuksista (alla), niin päätetään taustan väri. Vaihtoehdot ovat valkoinen ja sininen. Koska valkoinen on ollut käytössä tähän asti, laitan tämän äänestyksen loppuun asti näkyviin sinisen taustan, niin saatte kuvaa siitä, millainen tämä vaihtoehto on.

  • Valkoinen
  • Sininen

0 äänestäjää

https://uskojarukous.fi/uploads/default/optimized/1X/f4f1f49bca55be07ccc6dddab4860db2f5908445_1_474x499.jpg

En näe mitään sinistä taustaa.

Katso sivun yläpalkkia vai mikä sen nimi nyt on.

Ahaa joo ei näkynyt mobiiliselailussa. Valkoinen.

Suljen äänestyksen tänään klo 12.

Tajusin muuten, että nyt läppärillänikin foorumin peukut ovat muuttuneet rumiksi keltaisiksi nappuloiksi D: Aiemmin näyttivät läppärillä siltä kuin pitikin. Käytössä Chrome. Möh.

1 tykkäys

Sininen voitti. Sanoisin, että foorumin logoksi tulee kolmonen sinisellä taustalla. Mikä @Nienna:n mielipide? Varmaan sitten tuota valkean taustan kakkosta voisi käyttää jossain jutuissa, joissa tarvitaan valkoinen tausta.

2 tykkäystä

Kolmonen sinisellä taustalla on varmaan suosikkini, ja kakkosesta tykkään myös, joten olen täysin samaa mieltä :smiley:

1 tykkäys

Mennään sitten näillä! :slight_smile:

1 tykkäys

Hyvä se on. Riittävän selkeä ja yksinkertainen. Tykkään tuosta puhekuplaideasta - ja siitä, että risti on kullanvärinen, niin kuin kuuluukin olla. :+1:

3 tykkäystä

Jesh. Seuraavaksi keskustelualueiden logoihin muutokset uuden logon mukaisest? :slight_smile:

Hyvältä näyttää, vaikka äänestinkin valkoista taustaa.

Ei se huonolta näytä, vaikka itse olisin ollut kaksivärisyyden kannalla. Kyllä tämän kanssa elää voi.