K24 foorumi

Olen tämän foorumin ohella seurannut evl-kirkon keskustelufoorumia K24. Kirjoittaahan sinne ei voi, ellei maksa kalliita tilausmaksuja.

Olen huomannut sekä blogien että kommenttien tason laskun, kun olen vuosia tuota foorumia seurannut. Nyt ihan viime aikoina ollaan menty jo niin matalalle, että jotkut kommentit ovat aivan puhdasta BS:ia, tyhjää täynnä, pelkkää trollausta tai ikävimmillään vielä pilkkaavia ja loukkaavia kristillistä uskoa kohtaan.

Eräät vakiotrollit lähettävät yksinomaan ateistisia tai omaan täysin henkilökohtaiseen uskonoppiinsa perustuvia heittoja, ja tuntuvat ahkerimmin seuraavan ja kommentoivan liki kaikkea halventavilla heitoillaan.

Joku muukin täältä varmaan seuraa K24-foorumia, tunnetteko käyneen samoin?

1 tykkäys

Kyllä näin on päässyt käymään. Joskus seurasin K24 foorumia ja satunnaisesti kirjoittelinkin, mutta en enää.

En ole seurannut, mutta kiitos vinkistä. Tiedänpä olla vastaisuudessakin avaamatta sitä, jos se tulee vastaan.

Olen joskus kauan sitten joutunut vahingossa sinne, kun olen googlettanut jotakin, mutta kun näin sen alhaisen tason, en avaa sitä tarkoituksella.

1 tykkäys

Lopetin käynnit juuri noiden vakioateistien ja sen yhden oman raamattukäännöksen kanssa joka asiasta nillittävän tyypin takia.

D

3 tykkäystä

Mä oon jo aika paljon yli 24v joten K -24 on kauan ollut mulle kielletty alue.

1 tykkäys

Olet valitettavasti oikeassa. Olen myös seurannut vuosia kyseistä foorumia ja taso on vajonnut aika kurjaksi. Hyvät ja mielenkiintoisia kristillisiä aiheita kirjoittavat bloggaajat ovat ilmeisesti kyllästyneet ja hissukseen kadonneet. Jäljelle ovat jääneet innokkaimpina juuri kummalisia omia uskontojaan esittelevät henkilöt.

Ja sitten ovat nämä raivoisat spn-avioliiton kannattajat, jotka esiintyvät erinomaisen vapaamielisinä rakkautta pullollaan, mutta eivät missään nimessä hyväksy toisinajattelijoita. Kolmas ryhmä ovat aktiivit ateistit. Ja siinä sisällöntuottajat melkein ovatkin.

Sinänsä sinne kai saa blogata vaikkei mitään maksakaan vaan en ole asiasta ihan varma. Itse en sinne viitsi kirjoittaa, koska tiedän suunnilleen etukäteen, ketkä ottavat kantaa ja miten. Ei maksa vaivaa ja myönnän kyllä oman laiskuutenikin.

2 tykkäystä

Tämä juttuni siis Sakarjalle, jonka tekstin ensiksi näin vaan toki muillekin. :grinning:

Palstan trollimiehityksessä on nyt koolla varsinainen epäpyhä kolminaisuus: ahkeran ateistin, ja omaa omintakeista raamatunkäännöstään ja -tulkintaansa tuputtavan ainoan oikealla tavalla Raamattua ymmärtävän trollin lisäksi on saatu kielilläpuhuja.

Kaveri joka kommentoi, ja edelleenkommentoi viidellä lisäkommentilla omia kommenttejaan, kirjoittaa etäisesti suomea muistuttavaa kieltä, jonka yhdestäkään lauseesta ei kuitenkaan saa tolkkua? Tämä täydentääkin edellisiä kuvaten K24:n arvoa.

Sokerina pohjalla melkoisen biasoitunut moderointi.

3 tykkäystä

K24-foorumi on “uudistunut”. Ainakin sivuston väri on vaihtunut; entinen sinivalkoisuus oli kai sitten liian nationalistinen värivalinta, nyt sivusto tunnustaa punaväriä, se on -öh- niinku internatsionaalisempi kai?

“Red & White Helvetin Enkelit, ryhmittymän värit”

…tuli vaan mieleen…

D