Kysymyksiä foorumin tekniikasta

Jos tulee esim. kirjoitusvirhe, kuinka tekstiä voi muokata?

Anteeksi. Tuossa oikealla alhaallahan onkin hämärästi kynän kuva. Sitä kautta. Sorry.

Tosiaankin, hieman tummempi tausta voisi olla hyvä…

Enpä tiedä. Tuoreimmat ketjut -listasta löysin nyt useita, ilmeisesti Katmaar-virheen vuoksi piilotettuja. Palautin ne näkyviin.

Tuleeko tuosta nyt yleinen ilmaus käyttöön tietynlaisista kämmeistä ja häiriöistä? :smile:

“Teknisen vian syynä oli Katmaar-virhe.”

5 tykkäystä

Katmaar-virhe ei ollut Katmaarin tekemä.

Näkeekö jostain parhaat kirjoittajat?

Hä? Kyllähän sinä minut jo tunnet, miksi pitäisi jostain vielä tarkistaa?

Todisteet?

Ks. kaikki viestini.

Fishing for compliments? Suomeksi käydä haavilla.

Käyttäjät-sivulla voi järjestää käyttäjät mm. saatujen tykkäysten mukaan. Käyttäjiä voi tarkastella myös annettujen tykkäysten, aloitettujen ketjujen, vastauksien, sekä foorumiaktiivisuuden mukaan. Muista vain vaihtaa tarkasteluaika vasemmasta yläkulmasta “kaikkina aikoina” -kohtaan, niin kaikkien tykkäysten/tms. pitäisi näkyä.

(Hahaa, minut löytää näemmä kahdesta kohdasta jaetulta ykköspaikalta. Osoittaa foorumiaddiktiotani hyvin :smiley: )

1 tykkäys

Klassinen mittari on kirjoitettujen viestien määrä.

Se taitaa löytyä vastauksia-kohdasta. (Mutta tykkäysten mukaanhan se oikeasti mitataan :P)

Tilastoistani on mystisesti kadonnut toistakymmentä viestiä sekä kirjoitettujen viestien että saatujen peukkujen määrästä eilisen jälkeen. En ole itse poistanut mitään viestejä, joten oletko @Silvanus räplännyt jotain foorumisoftan kanssa? Eilen näkyi, että olen kirjoittanut yli 200 viestiä, mutta tänään näkyi olevan vain 190.

En ole säätänyt.

Ei huolta, mitään väärää ei ole tapahtunut! Foorumin laatufiltteri vain ei toimi reaaliaikaisesti. Siksi tulee tällaisia viiveitä.

Eikös siellä tilastoissa näy vain tiedot (viestien määrät, peukutukset ym.) kahdeksalta edelliseltä vuorokaudelta?

1 tykkäys

Tarkasteltavan ajan voi itse määrittää. Yksi vaihtoehdoista näyttää tykkäykset yms. koko foorumin ajalta

1 tykkäys

@Silvanus, ihmejuttu, mutta nyt kirjoitettujen viestien ja saatujen määrä on profiilissani taas yhtäkkiä kasvanut yli kymmenellä, eli ne jossain vaiheessa lukemista puuttuneet ovat ilmeisesti palautuneet taas tilastoihin.

Tämä oli syy.