Mainitseminen eli pingaus

@Silvanus! Miksi ihmeessä kukaan haluaisi ilmoituksen, että hänet on mainittu?

1 tykkäys

Kyllä minä ainakin ihan mielelläni haluaisin tietää, mitä on kirjoitettu silloin, kun minut on mainittu.

3 tykkäystä

Joo, @Sinituuli, @Max ja keitä teitä nyt on. Kuvittelen tilannetta, että olen aamuyöaivoilla kirjoittanut tänne jotakin rönsyilevää ja vaikeaselkoista jonka joku ymmärtää omalla tavallaan, joka on erilainen kuin oma tarkoitukseni, ja alkaa tehdä siitä omia johtopäätöksiään. Nämä alkavat puolestaan elää omaa elämäänsä ja putkahtelevat esiin milloin missäkin yhteydessä ilman että minulla on asiasta aavistustakaan. Kaikki menee silti minun piikkiini niin kauan kuin nimimerkkini kommenteissa esiintyy. En panisi lainkaan pahakseni, jos silloin tällöin saisin mahdollisuuden kertoa, että nyt te kuulkaa olette käsittäneet sanomiseni totaalisesti päin prinkkalaa, ja selittää alkuperäistä tarkoitustani uuden monisanaisen, vaikeaselkoisen ja asiaa entisestäänkin hämmentävän artikkelin muodossa.

3 tykkäystä

Tuota noin, @Sameli, nyt minä taisin tipahtaa kärryiltä. En ole löytänyt tästä ketjusta viittausta nimimerkkiisi ja vähän olen ihmeissäni. Vai tarkoittaako tämä sitä, että jos viittaamme johonkin kirjoitukseesi, niin olisi parempi käyttää @ merkkiä nimimerkin edessä?

1 tykkäys

Sameli viittasi tähän sanomaasi: “Kyllä minä ainakin ihan mielelläni haluaisin tietää, mitä on kirjoitettu silloin, kun minut on mainittu.” Hän siis sanoi että on samaa mieltä. Että hänkin tahtoisi tietää mitä on kirjoitettu kun hänet on mainittu. Ja antoi (ehkä hiukan vaikeaselkoisen) esimerkkitapauksen siitä, millaisessa tilanteessa tuo tieto voisi olla tarpeen.

2 tykkäystä

@Silvanus,@Silvanus,@Silvanus,
…moninaisista sinä huolehdit ja hätäilet.

D

4 tykkäystä

Voi @Cymbus, onhan se ihanaa tietää, että juuri sinusta puhutaan :wink:

2 tykkäystä

Pitäisiköhän myös Maxille lähteä ilmoitus, jos cymbuksesta puhutaan, kun kerran Maxin mielestä on niin ihanaa tietää siitä.

Täällä ei muuten ole sellaista :think: hymiötä … vai onko?

2 tykkäystä

Tällainen löytyy → :thinking:

Hmmm… Yrititkö @TV2 puhua minusta selän takana, kun et merkannut miukumaukua? Ettei vain tulisi ilmoitusta tms. Missä on moderaattori, poliisi ja oikeuslaitos?

4 tykkäystä

Siirsin kahdessa erässä viestejä, minkä vuoksi ne näkyvät nyt väärässä järjestyksessä. Pahoittelen.