Pakanuus tämän päivän Suomessa

Karhun ksnsan vastine:
http://karhunkansa.fi/tiedote/

Voin referoida tuon tiedotteen koko oleellisen sisällön, kun atte ei itse jaksa: Emme tiedä asiasta mitään muuta kuin mitä tiedotusvälineissä on kerrottu, emmekä kommentoi asiaa millään tavalla.

1 tykkäys

Ei nyt ihan noin vaan:
“Oikeusvaltiossa täytyy kuitenkin antaa poliisin ja oikeuslaitoksen tehdä ensin työnsä, ja Karhun kansalla on täysi luottamus heidän ammattitaitoonsa.”

Ja mikähän tässä oli niin mielenkiintoista, että se oli oleellista ilmaista?

1 tykkäys

Toki sen voi ilmaista, jos tahtoo, mutta ei silti ikään kuin korjauksena TV2:n referaattiin. Eihän se ole mikään korjaus.

Tuo suora lainaus kertoo tarkemmin heidän suhtautumisestaan. Kyse ei ole siitä, että emme nyt viitsi kommentoida, emmekä välitä.

Tässä asiassa on mediassa paljon koko uskonnon mustamaalauksen makua.

Hyvä että foorumilla on edes joku joka puolustaa uskontoja mustamaalaukselta!

Miten sinä jaksat vääristellä jokaista asiaa? Enhän minä kirjoittanut noin, vaan täysin neutraalisti: “Emme tiedä asiasta mitään muuta kuin mitä tiedotusvälineissä on kerrottu, emmekä kommentoi asiaa millään tavalla.” Se, että he lisäksi sanovat luottavansa poliisiin ja oikeuslaitokseen, ei myöskään ole kovin suuri uutinen tällaisen murhatutkinnan suhteen. Jos kyseessä olisi joku tulkinnanvaraisempi tai periaatteen tasolla kiistanalaisempi kysymys, vaikkapa joku sananvapausjuttu, olisi luottamuksen ilmaus poliisiin ja oikeuslaitokseen huomionarvoinen seikka.

3 tykkäystä

onhan toki kunnia-asia puolustaa mitä tahansa muuta uskontoa paitsi kristinuskoa, aika yleistä yhteiskunnassa noin muutenkin tänään

4 tykkäystä

Minä ainakin puolustan uskonnonvapautta. Myös Päivi Räsäsen oikeutta haukkua homoja. Saisi käyttää rajumpaakin kieltä. Eli turha yrittää irvailla…

Toivot niin siksi, että kirkosta eroamisia tulisi enemmän.

4 tykkäystä

Tällaisia ilmaisuja et kuitenkaan käytä minkään muun uskonnon edustajista. Ja puheesi kristityistä ja kristinuskosta ovat olleet tarpeettoman negatiivisia ja leimaavia. Kuin myös tuo mainintasi Päivi Räsäsestä.

6 tykkäystä

Minusta Räsänen ei suoranaisesti hauku homoja, vaikka pitääkin homoseksuaalisuutta syntinä. Minusta Räsäsen mielipide mahtuu tähän maailmaan, eikä homojen kannattaisi siitä erityisesti edes loukkaantua tai suuttua.

3 tykkäystä

Äläs nyt. Olen sanonit, että imaami joka julkisesti televisiossa kehotti tappamaan homot kuuluisi vangita. Jossain siis on raja uskonnonvapaudella.

Sanoin “tällaista ilmaisua”. Ei ole mikään pakko sanoa että Päivi Räsänen “haukkuu” homoja.

1 tykkäys

Update 7.10.2020:

Kihniössä vauvan taposta epäilty pariskunta on vapautettu tutkintavankeudesta. … kaksikkoa epäillään edelleen taposta. … Poliisin käsityksen mukaan vauva oli joutunut ulkoisen väkivallan kohteeksi. Vangitsemisen edellytykset eivät kuitenkaan syystä tai toisesta täyttyneet.

Linkki

En ymmärrä miksi minun pitäisi vääristellä totuutta. Mikä sitten olisi oikea uuskielinen ilmaisu?

Miksi sitten vääristelet? Päivi Räsänen ei hauku homoja.

6 tykkäystä

Olen törmännyt Noita-akkaan sosiaalisessa mediassa. Arvelin ensin, että näillä jutuilla haetaan jotakin julkisuutta ja sitten läväytetään kauhuelokuvaa eetteriin. Mutta ovat sitten ilmeisesti aivan tosissaan…

Onko kukaan muu lukenut tätä juttua/tai törmännyt muuten tähän kulttiin??

Lienee valtaosalle lukijoista sanomattakin selvää, että tuo kuulostaa aika epäviisaalta rykäisyltä. Mutta sen lisäksi: Miksi hemmetissä pitää änkeä tuota samaa israelbibitrumpturkki-kamaa eri ketjuihin? Onko tämä jokin Touretten syndrooman kaltainen juttu? Vai ihan tietoinen ratkaisu? Eikö löydy muuta sanottavaa aiheesta Pakanuus tämän päivän Suomessa? Riittääkö pari persunhaukuntaa liittämään tekstisi ketjun aiheeseen?

3 tykkäystä

Taas mennään, otto nro 1077