Pysytään ketjujen aiheissa

Mutta kun yleensä siinä vaiheessa on jo pari tai muutama viesti ketjussa sitä OHI-aihetta. Tuolla tavalla saisin ilmeisesti vain yhden viestin uuteen ketjuun?

Jos haluat, että jonkun keskustelun osa, jos se on siis OT-keskustelua, siirretään uudeksi keskusteluksi, niin silloin voit kääntyä moderaattorin puoleen suoraan tai vaikka moderointiehdotukset ketjun kautta. Ainakin itse pyrin auttamaan mahdollisuuksien mukaan. Kaikkien ketjujen jatkuva lukeminen ajatuksen kanssa on aika työlästä moderoijille, joten aina ei itse löydä että mistä kohtaa ja mihin asti jotakin siirtäisi uuteen otsikkoon. Siksi toivon, että jos sinä (tai joku muu) ehdottaa jotakin siirrettäväksi, niin kerrotte mistä, mitkä viestit ja mihin eli mihin yläjaostoon ja mielellään mikä otsikoksi uudelle ketjulle. Näin toive toteutuu sellaisena kun sitä toivotaan. Toki on mahdollista että moderoija ei ole kanssasi samaa mieltä jostakin syystä ja myöskin enemmän kuin todennäköistä on se, että kun kaikki on siirretty niin alkaa purnaus siitä mitä on tehty. Mutta näin se menee tässä maailmassa.

Noin olen joskus tehnytkin mutta joskus siihen menee aikaa ja sama keskustelu mahdollisesti jatkuu kahdessa ketjussa, kuten tänään tuon vihkimisen rangaistuksen arvaamisessa. Mutta kai siihen vain sitten pitää tyytyä.

Viisaammat ja kokeneemmat voivat ehkä osata antaa paremman vastauksen. Itse en osaa enempää auttaa. :worried:

Viestejä voi myös liputtaa off topiciksi. Silloin ne on moderaattoreille helpompi löytää, eikä heidän tarvitse kahlata joka viestiä läpi.