Neuvosi on ihan hyvä, mutta ei vastannut kysymykseen, eikä Isidoruksen kysymys kyllä ollut mitenkään provosoiva. Erimielisyys luterilaisten kanssa ei ole itsessään provosoivaa.
Vihjailuihin ei voi ottaa kantaa, koska asiaa ei yksilöidä. Jos kuitenkin kanssakeskustelija ahdistaa, niin palstalla on myös yksityisviestit, joita voi myös käyttää. Näin vältetään ketjujen luisuminen sivuraiteelle ja henkilökohtaisuuksiin.
Mainintaa ei voi käyttää näin. Nimi tulee kirjoittaa täydellisessä muodossa, siis @Silvanus:kselle…
Lipsahdus. Korjaan.
Noista kahviketjuun https://uskojarukous.fi/t/suuri-ja-mahtava-kahviketju/1110/237?u=plautilla kuvaamistani Raamatuista taidan pitää tämän. Pieni on ja präntti on pientä mutta on sympaattinen. Eikä mulla ole helposti mukana kulkevaa Uutta testamenttia psalmein.
Kuulun ehdottomasti paperiraamattuja käyttävään koulukuntaan.
Olen pitkään kuunnellut Bible In a Year sarjaa. Ja jatkan edelleen. Ostin myös Ascensionin kustantaman Raamatun jota siinä käytetään.
Mutta olen kaivannut espanjan kieltä ja löysin tosi hyvän sarjan Markuksen evankeliumin pohjalta. Videot on tehty Cadizin evankelisessa baptistiseurakunnassa. Puhuja on pastori Moises Peinado. Vahva suositus tälle.
Sarja löytyy YouTubesta hashtagilla #elreydemarcos.