Sääntömuutoksia

Minä tulen poistamaan oman nimimerkkini jos näitä pässejä ei saada kuriin. Minä sanon että ihmisiä kuolee, se on fakta, jos nämä pässit eivät voi sitä kunnioittaa, minä en aio sellaista kuunnella.

Tulen sitten takaisin taas joskus pitkän ajan kuluttua jollain toisella nimimerkillä. Oliskohan niitä olla seitsemän tai kahdeksan tähän saakka.

Kunnon banaani punahilkalle voisi olla hyvä lähtökohta. Aletaas siitä.

Nämä on vähän tympeitä nämä “Antakkeepa bannia” -jutut. Etkö voi itse päättää koska luet ja kirjoitat? Vaikka kyse olisi itselle tärkeästä asiasta, niin onko tällainen toiminta paras tapa reagoida?

D

3 tykkäystä

Se tulee mm. siitä voimattomuuden tunteesta, täysin impotentti suuttumus kun omalla puheella ei ole mitään vaikutusta.

Minun mielestäni kun on kyse asiasta jossa muita ihmisiä kuolee, ei kaikkien tarvitse saada sanottua sitä omaa mielipidettään asiasta.

Miten Diakoni autat sitten siinä, että minä olen tämän roskan takia menettänyt oman sosiaalisen viitekehykseni? Sosiaalinen pääoma on hävinnyt 90-prosenttisesti. Ja ihmisiä on kuollut.

1 tykkäys

Ja jos kerron siitä lisää, niin joku saattaa tehdä taas itsemurhan. Ei ole mitään ratkaisua. Ainut ratkaisu on se, että näistä asioista ei saa puhua. Eli siis salaliittoteorioita ei pidä levittää.

Go for it jos siltä tuntuu. Ei siitä poistumisesta tarvi varmaankaan tehdä mitään mediaspektaakkelia a la Paavo Väyrynen.

Hieman tyhmä olo. Punahilkka esitti minulle kysymyksen ja nyt en voi siihen vastata, kun hänet on bannattu. Olisi ollut tärkeää että tämä keskustelu olisi jatkunut.

D

1 tykkäys

On enemmänkin kuin hyvä asia, että salaliittoteorioita käsitellään kriittisesti.

Salaliittoteorioita pitäisi osata varoa.

Jo teini-ikäisten pitäisi tietää niiden olemassaolosta.

Itse en tiennyt koko aiheesta mitään 15- vuotiaana. Ja kun aihe oli tarpeeksi otollinen, niin järkytyin yhdestä teoriasta perinpohjin. Ja ihan turhaan. Koko liitto oli puhdasta valhetta.

3 tykkäystä