Sivusto päivitetty

Foorumi on päivitetty 20.8. Sähköposti-ilmoitukset ovat taas käytössä (salasanan palauttamisen pitäisi nyt taas toimia). Arkistofoorumit on poistettu käytöstä. Arkistofoorumeille etsitään jossain vaiheessa staattinen muoto, joka ei vaadi niin paljoa tehoja.

9 tykkäystä

Päivityksen yhteydessä katosi pari tänään aamupäivällä kirjoittamaani viestiä, ja lisäksi foorumi toimii tällä hetkellä aivan tolkuttoman hitaasti. Mitä tahansa klikkausta seuraa useiden sekuntien jumittuminen latausmoodiin.

Taisit kirjoittaa ne juuri backupin jälkeen, en ehtinyt laittaa lukutilaa päälle siinä välissä. Alussa voi olla pientä hitautta. Katsotaan paraneeko. Jos ei, nostan virtuaalikoneen nopeutta.

1 tykkäys

Hyvä homma. Virtuaalinen hatunnosto!

1 tykkäys

Hitautta en ole havainnut, sen sijaan yksi viesti katosi, mutta sai kadotakin. Parasta on että ilmoitukset toimivat ja ulkoasu on hiukan kohentunut.

Päivityksen myötä ainakin minun selaimessani viestien päiväykset ovat muuttuneet tällaiseen muotoon:

  1. kesäkuuta => 18. kesäta
  2. heinäkuuta => 18. heinäta
2 tykkäystä

Sama ilmiö minulla. Selaimeni on Chrome (Ubuntu-Linuxissa).

So far so good. Silvanukselle kiitos ja kumarrus

4 tykkäystä

Hienoa, että sivusto saatiin päivitettyä! Kiitos, Silvanus!

Varmaankin noin pariin vuoteen uusia käyttäjiä ei ole päässyt foorumille kirjautumaan, sillä sähköpostitoiminnot ovat olleet pois käytöstä. Minä ainakin olen aika ajoin jo noin vuoden ajan yrittänyt (Silvanuksen luvalla) perustaa uuden käyttäjätunnuksen. Toisaalta en ole blokkauksesta mitenkään kärsinyt ja on ollut mukava käydä lukemassa foorumilaisten ajatuksia noin muuten vain – keskusteluun itse osallistumatta.

Erinomaista loppukesää ja alkusyksyä kaikille.

2 tykkäystä