Vanhat foorumit

Onko vanhat foorumit (the original uskojarukous.net ja sen seuraaja Usko ja elämä piste jotain) jossain luettavissa?

http://uskojaelama.net/forum/

Kiitti. Onko tuohon olemassa linkkiä tällä sivustolla - muuta kuin tuo minkä juuri tähän laitoit?

Toisekseen, olisin etsinyt sieltä vanhoja keskusteluja liittyen kristittyjen henkilökohtaiseen omaisuuteen ja tuloihin, kun täällä siitä viritellään ketjua, ja vanhalla foorumilla aiheesta on jo jonkin verran viestitelty, mutta ilmeisesti ne keskustelut olivat ns suljetulla puolella, jota ei nyt tuossa arkistoversiossa näy. Kai sitä pitää taas alkaa kirjoitella kaikki alusta alkaen…

Eikös edellisen foorumin pitäisi olla vielä entisellä paikallaan luettavissa vielä tämän kuun loppuun? Ei se ainakaan vielä ole mihinkään kadonnut.

On, ja siellä on se Arkistokin, josta löytyvät vanhan Usko ja rukous -foorumin kirjoitukset 2005-2011.

Olen muutamia itseäni kiinnostavia ketjuja sieltä tulostanutkin - en paperille vaan omalle koneelleni tiedostoiksi, jos tuo vanha katoaa.

Sinä se siis olit, joka niitä tulosteli! Aina välillä kun katsoi, että mitä foorumilla tapahtuu,niin näkyi, että joku “tulostaa ketjua se-ja-se”. Mietin aina, että kuka ihme niitä mahtaa tulostaa, onko se joku Supon etsivä vai kuka. :smiley:

En ole kyllä usein ollut tulostamassa. Ilmoitus “tulostamisesta” taisi näkyä, kun joku vain katseli jonkun ketjun tulostusversiota. Se tulostusversio on tiedostoon kopioimista varten hyvä. Ei kai kovin moni ole paperille niitä ketjuja tulostellut.

Näköjään sekoilin tuossa yllä. Nyt huomasin, että se, ettei suljetut alueet näkyneet minulle, johtuikin siitä, etten ollut kirjautuneena (vanhalla) foorumilla. Huomasin myös että tuo linkki oli suoraan vanhan foorumin vanha osoite, kun aluksi olin olettanut että se on joku tämän sivuston alaosasto.

@anon81097962, enpä itse asiassa tiedä, miten pitkään vanha foorumi säilyy omassa osoitteessaan luettavana. En ole vielä neuvotellut Willen kanssa asiasta.

1 tykkäys