Vuoden kristillinen kirja 2025

Luepas uudelleen mitä kirjoitin ja myös tuo Lutherin teksti. Sanopa korottaako hän itsensä siinä sanan yläpuolelle?

Oikein sanot ja ojennat. Muistamme, että ei oikea oppi sekään sinänsä pelasta, mutta väärä oppi eksyttää.
@9x on erittäin vahva oikeassa opissa ja tietäväinen, löytäväinen, joten minua ei häiritse, vaan päinvastoin hänen vahvat korostuksensa, suorastaan kaipaan ja tykkään sellaisesta tällaisilla foorumeilla. Uskon, että hän on myös sydämen uskova ja veli eikä wannabe fariseus, varsinkin koska on saanut osansa kärsimyksistä tässä elämässä ja näyttää esimerkillisesti ne kestävän uskossa. Toivottavasti kestää nämä ojennuksetkin, koska ne ovat kaikille nöyryyden takia tarpeen vähän väliä, joten hyvät @tortoise ja rauhaa kaikille muille!
Erimieltä voidaan olla uusista kirjoista perustellen opilla… :heart_eyes:

2 tykkäystä

Eikä sinun @tortoise tarvitse sressata itseäsi minun mielipiteelläni kun sanoin noita kirjoja roskaksi, sehän on minun mielipiteeni ei Jumalan sanaa. Asia selviää vain noita kirjoja tutkimalla. Oman mielipiteeni niistä minä vain lausuin sen kokemuksen persteella joka minulla on noista vuosittain ilmestyvistä kristillisiksi mainostetuista kirjoista. Voin korjata sitä vähän suopeamaan muotoon ja sanoa mielipiteenäni, että ne ovat todennäköisesti roskaa.

1 tykkäys

Okei, luovutan. Ennemmin taipuu ratakisko… :laughing:.

Kuten Mirkku toteaa, sinun viesteissäsi ja luterilaisen opin jakamisessasi on ollut paljon hyvää ja siunausta foorumille. Tämän olen monesti myös ilmaissut.

Sinulla on toki vapaus tuomita kirjoja roskaksi. Lähinnä se kuvaa asennettasi, mutta niin kai toivotkin.

Omasta puolestani totean lopuksi että viisaskin erehtyy. Se mitä olet tässä keskustelussa tuonut esiin on lähinnä asian vierestä ja myös toisinaan - roskaa.

2 tykkäystä

You can call me the Prophet! Eli mitäs mä sanoin!

Ja epäilyksien välttämiseksi: en tiennyt etukäteen sillä moraali se on toimittajallakin.

Nappi valinta!

Lari Launonen voitti Vuoden kristillisen kirjan kisan

1 tykkäys