Ylläpitotöitä

Minä uskon! I believe!

3 tykkäystä

Hyvä tietää. Ihmettelinkin, että mihin eräs avaamani ketju ja viesti toisessa ketjussa oli kadonnut. Ensin ajattelin ne oli varoittamatta poistettu jostain syystä. Mutta hyvä tietää, että ovatkin vain kadonneet.

2 tykkäystä

sic transit gloria mundi!

1 tykkäys

Poropeukalo! :smiley: … älä ronklaa sitä mikä ei ole rikki :upside_down:

Autuas sinä, joka uskot, vaikket näe!

3 tykkäystä

Kun edes muistaisi, mitä kirjoitti minäkin päivänä ja mitä kaikkea nyt sitten puuttuu…

3 tykkäystä

Jokainen meistä kirjoitti viime päivinä kaikkein viisaimmat ja punnituimmat ajatuksensa, kuten hyvin muistamme, vaikka emme muistakaan mitä kirjoitimme.

10 tykkäystä

Näiden fiaskojen jälkeen on hyvä lähteä vähitellen joululomalle. Olen pois kotikoneen äärestä, joten toivotaan että mitään korjattavaa ei ole. Olen toki puhelimen päässä…

9 tykkäystä

Laita nyt se numero tähän näkyviin, johon voi soittaa hätätilanteessa!

4 tykkäystä

Puhelinnumero on moderaattoreilla ja parilla muulla. Ja UR on siis myös puhelimessa…

Juuri näin. Jos mieleen tulee jokin akuutti teologinen ajatus mutta foorumi on kaatunut, niin täytyy olla edes jokin puhelinnumero, johon voi soittaa ja esittää asiansa.

5 tykkäystä

Mua harmittaa kun @Anskutin viestit katosivat. Siellä oli se yksi sanoitettu niin hyvin, että kuin olisin itse kirjoittanut. @Stieleiche annoin peukkuja kans hyvistä kommenteista, mutta jos ne on nyt menetetty pysyvästi. Annoimme sulle nyt tuosta tässä ketjussa olevasta sympaattisesta kommentista peukkuja. Jospa se lohduttaisi edes vähän.

@Origi-Naali n viesti:[quote=“Origi-Naali, post:27, topic:298, full:true”]
Jokainen meistä kirjoitti viime päivinä kaikkein viisaimmat ja punnituimmat ajatuksensa, kuten hyvin muistamme, vaikka emme muistakaan mitä kirjoitimme.
[/quote]

:champagne: Tämä oli hienosti sanottu.

@TV2, myös minä pitkästä aikaa jotain muka mielestäni tärkeää sain sanottua. En enää muista mitä :grinning:

1 tykkäys

Se “sydän vai ei sydän (kirkko/herätysliikkeet)” -ketju on kadonnut.
En löydä mitään moderointipäätöstä sitä koskien.
Silvanus lähti joululomalle ja vei mennessään?

Parempi vissiin sillä tavalla.

Siinä oli joku tekninen ongelma. Yritän löytää ratkaisun ja ketjun… Se on siis kateissa.

1 tykkäys

Vai että oli politiikkaa, kun kommentoin eilen YK: n päätöstä Israelin siirtokunnista?

Mielestäni Ajankohtaista-ketjuun sopiva uutisaihe, mikä liittyy myös uskontoon.

Tuolla politiikkaherkkyydellä kammattuna lähtisi kelpo joukko ketjuja ja kommentteja, mutta ehkä säästyneissä on “oikea” poliittinen kanta edustettuna.

[quote=“Sakarja, post:35, topic:298, full:true”]Tuolla politiikkaherkkyydellä kammattuna lähtisi kelpo joukko ketjuja ja kommentteja, mutta ehkä säästyneissä on “oikea” poliittinen kanta edustettuna.
[/quote]

Löytyykö mieheltä aikaa ja selkärankaa esittää vihjailulleen perusteita?

Kaikki viestit, joissa on politiikkaa ilman uskonnollista aihetta, johtavat koko ketjun sulkemiseen. Linkkejä poliittisiin viestiin vain kehiin.

1 tykkäys

Kaikki Israelin kansaan liittyvä on uskonnollinen aihe.

Uskonto on myös syynä alueen konflikteihin.

1 tykkäys

Israelin valtio on valtio siinä missä kaikki muutkin.

Kaikkien konfliktien voisi sanoa johtuvan langenneesta ihmisluonnosta ja synnistä. Olisi silti hassua keskustella esimerkiksi jalkapallohuliganismista vain uskonnolliselta kannalta.

Uskonto on yksi tekijä Lähi-idän monimutkaisessa ongelmassa. Ongelmaa voidaan tarkastella myös ilman uskonnollista ulottuvuutta, eikä kaikki missään tapauksessa palaudu vain uskontoon.

4 tykkäystä

^ Ja tämän vuoksi, jos aiheesta haluaa uskonnollisesta näkövinkkelistä keskustella, pitäisi se aloitukseen kirjoittaa auki. Mieluiten toki keskusteltava linkki/uutinenkin ottaisi sitten myös sen näkökulman.

Näin sivumennen myös huomautettakoot, että Ajankohtaista -alueen kuvauksessa ohjeistetaan, että “Aloituksen tulee olla mahdollisimman neutraali.” Tämä olisi hyvä kaikkien pitää mielessä, aika helposti nimittäin aloituksista tulee värittyneitä.

Modetiimi ei aina ehdi näitä ongelmakohtia havaita, joten liputustoimintoa saa käyttää, jos huomaa ei-uskonnollisaiheisen poliittisen ketjun ja/tai ei-oikein-neutraalin aloituksen.

1 tykkäys