Kello 12: Herra, minä ihmisenä olen syntiä tehnyt, mutta sinä laupiaana Jumalana armahda minua, koska näet sieluni heikkouden.
Pyhällä Johannes Krysostomoksella (347 - 407) on lyhyitä rukoushuokauksia päivän jokaiselle tunnille. Joillakin ihmisillä on tapana kirjoittaa sähköpostin tai kirjeen alkuun kirjoitusajankohdan rukoushuokaus.
Pyhän Johannes Krysostomoksen rukoushuokaukset päivän jokaiselle tunnille
Kello 6: Herra, älä ota minulta pois taivaallisia lahjojasi.
Kello 7: Herra, päästä minut ikuisista vaivoista.
Kello 8: Herra, jos olen ymmärrykselläni tahi ajatuksillani, sanoillani tai teoillani tehnyt syntiä, anna minulle anteeksi.
Kello 9: Herra, vapahda minut kaikesta tietämättömyydestä, velttoudesta ja paatuneesta tunnottomuudesta.
Kello 10: Herra, päästä minut kaikesta kiusauksesta.
Kello 11: Herra, valaise minun sydämeni, jonka ovat pahat himot sokaisseet.
Kello 12: Herra, minä ihmisenä olen syntiä tehnyt, mutta sinä laupiaana Jumalana armahda minua, koska näet sieluni heikkouden.
Kello 13: Herra, auta minua armollasi, jotta ylistäisin sinun pyhää nimeäsi.
Kello 14: Herra Jeesus Kristus, kirjoita minut, Sinun palvelijasi, elämän kirjaan ja anna elämälleni hyvä loppu.
Kello 15: Herra, minun Jumalani, vaikka en olisikaan mitään hyvää sinun edessäsi tehnyt, niin auta armostasi minua panemaan alku hyville teoilleni.
Kello 16: Herra, vihmo minun sydämeeni armosi kaste.
Kello 17: Taivaan ja maan Herra, muista minua, syntistä palvelijaasi, kelvotonta ja epäpuhdasta, sinun valtakunnassasi. Aamen.
Kello 18: Herra, ota minut vastaan, kun minä syntejäni kadun.
Kello 19: Herra, älä hylkää minua.
Kello 20: Herra, älä saata minua kiusaukseen.
Kello 21: Herra, anna minulle hyvä mielenlaatu.
Kello 22: Herra, anna minulle kyyneleitä. Anna, että kuolemaa aina muistaisin, ja pane synnin murhe minun sydämeeni.
Kello 23: Herra, taivuta mieleni syntejäni tunnustamaan.
Kello 24: Herra, anna minulle nöyryyttä, sielun puhtautta ja kuuliaisuutta.
Kello 1: Herra, anna minulle kärsivällisyyttä, jalomielisyyttä ja sydämen hellyyttä.
Kello 2: Herra, istuta minuun hyvyyden juuri ja pane sinun pelkosi minun sydämeeni.
Kello 3: Herra, suo minun rakastaa sinua kaikesta sielustani ja kaikesta mielestäni sekä täyttää kaikessa sinun tahtosi.
Kello 4: Herra, varjele minua pahentavista ihmisistä, pahoista hengistä ja himoistani sekä kaikista sopimattomista asioista.
Kello 5: Herra, sinä tiedät mitä teet, ja niin kuin sinä käsket, niin tapahtukoon tahtosi minussakin, syntisessä, sillä ylistetty olet sinä iankaikkisesti. Aamen.