Filioquen tarkastelua

Älä viitsi valehdella.

Eräällä ortodoksisella foorumilla sai allekirjoittanut joskus kokolailla kärjekkäitäkin kommentteja. Joku raja kaiketi joskus ylitettiin, koskapa mode puuttui asiaan. Poisti jotain ja totesi, että ihanko te oikeasti olette noin ilkeitä…

Minusta olisi mukavaa, jos keskustelua ei aina myrkytettäisi esimerkiksi henkilöönkäyvillä parjausviesteillä, mutta siihen on tietysti joutunut täälläkin tottumaan.

Keskustelun myrkyttäminen onelinereilla näyttää onnistuvan sinulta tehokkaasti, @cymbus. Tiedostatko, mitkä viesteistäsi ovat niitä?

Minäkö tässä olen nyt syyllinen? Omat vastaukseni timon kommentteihin eivät tietysti olleet rakentavia, vaan tylyjä vastauksia henkilökohtaiseen ilkeilyyn. Olisi tietysti pitänyt ne jättää kirjoittamatta.

Jos minulle osoitetaan vaatimus uskontunnustuksen muuttamisesta, voin osoittaa sen vastauksena toisellekin. Toki perustellen, kuten olen tehnyt. Jokainen voi nyt lukea tämän joulu-tammikuun keskustelun ja nähdä, mistä katsotaan aiheellisesti huomauttaa ja mistä ei.

Vanhoja uutisia:

1 tykkäys