Mihin asiakas saa soittaa, ellei asiakaspalveluun/tilaajapalveluun - jos lehden sisältö ja linja on tullut, jo pitkään seurattuna, tiettyjä tahoja dissaavaksi?
Kyllä juuri noiden kohteiden on kirjattava ylös negatiivinen asiakaspalauteja vietävä se tiedoksi eteenpäin. Olen vuosien mittaan haukkunut e-maililla, ja suoraan toimittajalle soittamallakin Hesarin toimintaa, mutta yhtä lailla myös kiittänyt muutaman kerran, kun olen lukenut jonkin hyvän taidekritiikin.
On totta, että kristinuskoa voi viedä eteenpäin olemalla ystävällinen kaikille, mutta tulee myös voida varoittaa ja moittia ystäväänsä joka harhautuutai tekee väärin.
Se, että Hesari asettuu mustavalkoisesti arvostelemaan ja tuomitsee - jopa lausuen vääriä todistuksia lähimmäisestä - tiettyjä tahoja, ja suitsuttaa suosikkejaan, on sellaista mistä sopii huomauttaa.
Lehti paasaa ihonväriin tai uskontoon liittyvästä luokittelusta ja syrjinnästä, suoranaisesta -rasismista, mutta on itse valmis aate-rasismiin ja mielipide-rasismiin ja vakaumusrasismiin? EIkö tämä näy selvästi lehden kristittyjä koskevista jutuista, heitä saa demonisoida.
Kristityt tai perussuomalaiset ovat niitä inhokkeja, joista ei hyvää sanaa sanota - valitse muut uskonnot tai aatesuunnat niin ihmisoikeudet astuvat lehdessä voimaan!
Tämän innostamana kävin ennakkoäänestämässä. Ökymarketin ovella heilui vihreäliivinen hemmo:
"Aiotteko äänestää? " Vastasin että:
“Joo, mutta mitä tahansa muita kun vihreitä!”
Hesarin lisäksi Espoon katupysäköinti ovat jo riittävät syyt.