Kenestä moderaattori?

Kenestä moderaattori? Ainakin edellisen foorumin moderaattorit voidaan ottaa ilman mitään erityistä äänestystä suoraan valvojan virkaan, mikäli he uudelleen suostuvat. :slight_smile:

1 tykkäys

Kiitos luottamuksesta! Olen päättänyt kuitenkin, etten jatka enää moderaattorina tällä uudella foorumilla. Vaihtuvuuttakin on hyvä moderointitiimissä olla enkä myöskään ehdi olemaan paikalla niin usein kuin vanhan foorumin aikana.

Täällä voivat myös kaikki keskustelijat moderoida viestien liputussysteemin avulla.

Foorumilla tappara.co on suunnilleen vuodenvaihteesta alkaen ollut käytössä tämä sama foorumialusta. Sieltä voisit ehkä @Silvanus saada vinkkejä ja käyttökokemuksia sen ylläpitäjältä.

Lähtisin siitä, että meillä voisi olla aluksi vaikka yksi moderaattori kustakin suurimmasta tunnustus-/kirkkokunnasta. Eli siis yksi luteraani, yksi katoliikki ja yksi ortodoksinen. Ken tahtoo vastuuta?

Kaipa mie voin moderoida edelleen. Saan sitten uusia lehtiä vihapostikokoelmaani. Niistä voi sitten koota lisälehtiä Willehn Fasismia ja mokutusta-kokoomateokseen.

2 tykkäystä

Alpo, oletko se sinä? O_o

2 tykkäystä

Olen tällä päivämäärällä elevoinut @SanGennaro:n valvojien joukkoon.

Tähän voi varmaan vain todeta lakonisesti, että ei varmaan ollut kauhean vaikeaa päätellä. Vaihdoin suojeluspyhäni nimeen.

1 tykkäys

Miksi sinä siteeraat Pekka Siitointa (se hämäsi)? :smiley:

Se kuvaa asennettani kanssakeskustelijoita kohtaan. Magnumit on täällä aina valmiita.

Katolilaisia keskustelemassa ovat ainakin @Nienna ja @Max. Kiinnostaako jompaakumpaa moderaattorin tehtävä? Max taitaakin olla UE:n puolella.

1 tykkäys

Mää oon kyllä jostain syystä, mitä en itsekään osaa sanoa, tykännyt Alposta. Moderoi vaan edelleen :bouquet:

1 tykkäys

2 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Viestien lainaaminen

Alpo vain kehuu videokasettikokoelmansa rakkaimmalla osalla.

Max tosiaan on ollut tähän asti moderaattorina, joten jos häntä yhtään kiinnostaa jatkaa tehtävää, on se parasta! Jos ei, niin tarvittaessa voisin ainakin teknisempää moderointia ja säännöistämuistuttelua hoitaa - oma kirjoittamisintoni on selvästi kausittaista, mutta olen seurannut keskusteluja UE:ssä ja nyt sitten UR:ssä sen suuremmitta tauoitta ja melkeinpä liiankin tarkkaan (prokrastinaatio on liian hyvä ystävä…), joten mahdollista moderointia voisi varmaan hoitaa siinä samalla. Mutta tosiaan vain, mikäli Max ei moderaattorina enää haluaisi toimia eikä muita halukkaita katoliseksi moderaattoriksi tule esiin.

3 tykkäystä

Oikein mielelläni siirtäisin tämän vastuun nuoremmalle uskonsisarelle :slight_smile:

Pitäähän meillä olla sellainen good cop - bad cop -tiimi.

1 tykkäys

Näillä puheilla olen päättänyt elevoida @Nienna:n valvojien eli moderaattoreiden pyhään säätyyn.

6 tykkäystä

Sen verran tosin mainitsen vielä, että (a) tällä foorumilla on liputustoiminnon ansiosta paljon helpompi myös käyttäjien itse valvoa keskustelua ja (b) valvojat älkööt ottako liian suurta painetta tehtävästään.

1 tykkäys

No, mitenkäs sitten se luterilainen moderaattori? @Anskutin?

Olisko muita halukkaita luterilaiseksi moderaattoriksi? En ehkä ihan kilju riemusta ajatuksesta tulla moderaattoriksi, siinä mietityttää moni asia. Kiintiönainenkin on jo saatu :slight_smile: