Ketjujen avaamispyyntöketju

Nouse Suomi -tapahtuman ketjuun pystyin ilmeisesti nelostason oikeuksieni takia lisäämään uuden viestin, mutta se näyttää olevan muilta edelleen lukittuna. Kun asia kerran on noussut mediassa uudestaan pinnalle, niin ketjun voisi varmaan avata? Vai riittääkö mulla itselläni oikeudet siihen?

Laitatko linkin ketjuun ihan avaamispyyntöihin, niin homma on todella nopeasti hoidettavissa…

Yritän saada linkin tähän ihan linkkinä, ei tekstilainauksena ketjusta. Tännekö siis tarkoitit tämän tulevan, vai jonnekin muualle?https://uskojarukous.fi/t/nouse-suomi-tapahtuma-tampereella-19-20-5-2017/1438/13

Joo tänne linkki. Kiitos. Avattu.

Saisko omituiset huvittumisen aiheet auki? Suljettu 31.7. kunnes maahanmuuttorönsy on saatu siivottua, mutta siellä näyttää olevan edelleenkin. Ja mulla olisi omituinen huvittumisen aihe. Voin itsekin kyllä siivota rönsyn (mihin se muuten pitäisi siivota?) mutta avaamiseen ei riitä oikeudet.

1 tykkäys

Avasin. Siirsin suvaitsevaisuuskeskustelun siihen sopivan otsikon Suvaitsevaisuus uskovalle tyypillisempää kuin ei-uskovalle? alle. Toivottavasti @Silvanus et tarkoittanut että se pitäisi laittaa jonnekin, jossa sitä ei enää jatkettaisi.
PS. Laitoin siirretyn jälkeen ohjeistuksen että ei politiikkaa ja maahanmuuttokeskustelua jatkettaisi, vaan puhdasta suvaitsevaisuuskeskustelua…

2 tykkäystä

Kiitos todella paljon! <3 Olin unohtanut siivota ko. ketjun.

Siistin sanamuotoja K&K:n Heinimäen käsittelytapaa arvioivasta ketjusta.

Kirjoitin Patrick Tiaisesta kertovaan ketjuun, koska asiasta oli ilmestynyt uusi uutinen. Ilmeisesti taviskäyttäjät eivät kuitenkaan pysty tähän nyt vastaamaan, joten saisiko ketjun auki? Yritin laittaa suoraa linkkiä mutta se ei jostain syystä toiminut, ketju kuitenkin löytyy Ajankohtaista-alueelta.

1 tykkäys

Kyseinen ketju nyt avattu :slight_smile:

Valmentajaketju samoin olisi kiva saada nyt auki, jos sopii.

Pitäisi varmaan aktivoitua käyttämään taviskäyttäjää laajempia oikeuksia muuhunkin kuin suljettuihin ketjuihin kirjoittamiseen :blush:

Jes, kävin avaamassa :smiley:

Pyydän, että ketju “Kirkon ensimmäinen tasa-arvopalkinto” avattaisiin.

Voisiko joku avata ketjun jooga ja mindfullnes tms.

1 tykkäys

Hassua, pystyin näköjään kirjoittamaan Pedofilian peittelyketjuun, mutta se on edelleen suljettu. Voisiko joku laajempaa luottamusta nauttiva avaamaan ketjun?

Avasin. Olisit muuten @Max itsekin pystynyt, koska olemme saman “arvoisia”.

1 tykkäys

OK. Sitten olen vain teknisesti rajoittunut, kun en löytänyt sellaista vipua mistään…

Pitkässä sivupalkissa (aikajana) on kiintoavain (kun scrollaa vähän alaspäin, muuten ei aina näy pitkissä ketjuissa). Sitä klikaten löytyy valikko. Muuten ehkä tuo kirjoittaminen onnistui juuri johtajuutesi ansiosta, mene tiedä?

Voisiko tuon “Kysy mitä vain liittyen uskontoon, kirkkoihin, seurakuntiin” -ketjun avata ja mielellään pitää avattuna. Olen monta kertaa halunnut kirjoittaa siihen, mutta sitten kun alan kaivaa esiin tätä ketjua, niin kohta jo unohdan, mitä olinkaan aikonut kirjoittaa. Tuokin esittämäni kysymys ylimmäisen papin jalkaan kiinnitettävästä köydestä olisi ollut mukavaa panna em. ketjuun, mutta kun se oli kiinni, niin piti keksimällä keksiä toinen ketju.

Avasin. …

Ja siirsin tuon kysymyksesi ja annetun vastauksen sinne

1 tykkäys