Ketjujen kiinnittyminen

Tekninen kysymys: miksi osa keskustelualueiden kuvausketjuista ei ole automaattisesti minulle kiinnitettynä (eli näyttäydy ketjulistassa ensimmäisenä), vaan ne piti itse käydä sellaisiksi klikkaamassa? Ainakin sivuston toiminta ja käyttäjien keskustelu-alueilla näin oli.

Jos olet lukenut ne, kiinnitys poistuu, luulen.

Ne kiinnittyvät automaattisesti sinulle, jos olet itse kirjoittanut jotain ketjuun tai lukenut sitä kauemmin kuin jokin foorumisoftan käyttämä aikaraja (minuuteissa).

1 tykkäys

Aa, okei, niin taitaa olla. Tuntui oudolta, kun on tottunut siihen, että tietyt ketjut nököttää aina ylimpänä :smiley:

Miksi muuten “Kaikenlaisia tapahtumia” -ketju ei näy etusivulla, vaan vasta käyttäjien alueelle sisään menemisen jälkeen?

Vähän outoa. Itse selaan ketjuja kohdista “Uudet”, “Lukematta” ja “Tuoreimmat”. Niistä löytää uusimmat jutut.

Ehkä sitä ei näytetä, koska se on kiinnitetty käyttäjien alueella ylös ja löytyy siksi helposti muutenkin. Etusivulla näkyisi viisi viimeksi muuttunutta ketjua, joita ei ole kiinnitetty.

Tämä lienee oikea vastaus. Viisi viimeisintä ketjua taitaa näkyä? En ole aivan varma.