Kirkko on työntänyt Jumalan sivuun

Kieltämättä on aika ylimielistä olla eri mieltä. On se nyt jumaliste, ei tällainen peli vetele.

Tottahan sitä saa esittää erilaisia näkemyksiä, mutta pitäisi olla myös konkretiaa niiden taustalle. Kuten onko joku tosiaan joskus sanonut näin vai onko asia vain minun mielikuvituksessani. Ihan samanlaista on San gennaro itsekin minulta usein vaatinut, ja saanutkin

2 tykkäystä

Johan minä selitin, että en laita jokaista vastaan tulevaa huuhaatekstiä muistiin. En itseasiassa edes ajatellut tämän olevan jokin debatti asian tiimoilta, ja olen hieman yllättynyt miten voimakkaasti tunnut tähän reagoivan. Kyllä libertaarikristittyjä on olemassa, jotka vastustavat verotusta, ja vetoavat siihen että ei saa varastaa, aivan kuin veroissa olisi kyse varastamisesta. Jos jatkossa tulee vastaan, niin koitan muistaa ja laittaa lähteen ylös että voin sinulle sen jakaa.

No enpä ole eläissäni moisesta kuullut

Jos on olemassa mielipide, niin jossain on kristitty joka kannattaa sitä ja perustelee sen Raamatulla. Valitettavasti. Kristittyjä on moneen junaan.

4 tykkäystä

Libertarismi taitaa kyllä olla aika radikaali marginaaliaate, mutta varmaan rapakon takana voi olla enemmänkin. Myös kristittyjä versioita.

Ketju suljettiin automaattisesti 90 päivän kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.