Kristinusko loi, kehitti ja ylläpiti länsimaista kulttuuria - joka on hylkaamässä kristinuskon

Ja olen muuten tosissani. Tämä liittyy ketjun aiheeseen. Hieronymus valisti meitä siitä kuinka olemme huonolla itsetunnolla varustettuja heteromiehiä. Minä olen tästä saanut tarpeekseni. Olen jo jättänyt Suomen.

Ruotsi ei tietenkään ole looginen paikka maastapaolle. Mikä on loogista? Ympyrä sulkeutukoon. Puhun nyt kylmän loogisesti. On maa, missä minä olen tervetullut. Se on Namibia.

Vielä on minulla elinvuosia toteuttaa tämä asia. On olemassa paikka, jossa olen tervetullut, ja kun saan perseeni siirrettyä sinne, se on lopullinen, finaali vastalause. Äänestän jaloillani. Ympyrä sulkeutukoon, vaikka se veisi kuinka kauan.

Työkalun jota ei voi hallita. Joka elää omaa elämäänsä.

Mitä usko sitten on, jos ei riitä, että palvoo omaa etua saadakseen jotain antiikin karmivista jumaluuksista? Nähden niiden toimivan, ja ollen vakuuttunut siitä, että noin on.

Minä rupesin nyt suunnittelemaan Afrikkaan lähtöä. Tämä on minun vastaukseni tähän keskusteluun.

Aikaa on vielä jonkin verran, jos Luoja suo, ja mitä paremmin homman petaa ja suunnittelee, sitä paremmat mahikset on myös onnistua.

Löysin arkistoista tällaisen kuvan. Minun mielestäni toinen kakara oikealta olen minä itse. Aivan sataprosenttisen varma asiasta en ole. Mutta 70-luku täsmää kyllä.

3 tykkäystä

Sitten Filonillalle vielä sellainen kommentti, että törmäsin sattumalta sivuja selatessa sinun viestiisi jossa kerroit lukeneesi kirjan lestadiolaisten pedofiliasotkuista. Minulla on sellainen tunne, että tuo kirja on kukkua.

EN OLE lukenut kirjaa itse vaikka pitäisi, koska nuo jutut ovat todella erittäin raskasta luettavaa. Mutta minulla on sellainen kuva, että Maijan tarina perustuu ns. palautetuille muistoille.

Olen tästä aiheesta kirjoitellut aikoinaan eri nimimerkillä, kommentoiden epäsuorasti Suomen Lähetysseuran, eli siis entisen oman taustani, pedofiliasotkuja. Suomen Lähetysseuran pedofiliaskandaalit ovat kautta linjan täyttä kukkua. Ne perustuvat kokonaisuudessaan palautettujen muistojen kautta tulleelle tiedolle.

Mitä tulee Maijan Tarinaan, on tietenkin mahdollista että jokin osa muistoista on totta. Mutta päällisin puolin tarinat näyttävät aika tyypilliseltä SRA-roskalta. On yksi tyttö, joka on uhri ties kuinka monesta eri suunnasta. Hyvin monet eri tahot hyökkäävät yhden ihmisen kimppuun, ikään kuin päähenkilö olisi tärkein henkilö maailmassa.

Aiheesta luultavasti pätevin kirjoitelma on FBI:n tutkija K.V. Lanningin kirjoittama teksti “Investigator’s guide to allegations of ritual abuse”, lyhyemmin vain “Lanning report” 90-luvun alusta. Lanning oli luultavasti koko planeetan paras asiantuntija ja törmäsi työssään lukuisiin tällaisiin tapauksiin. Lanning uskoi tarinoihin aluiksi, taikka ainakin otti ne tosissaan, mutta joutui ajan mittaan kasvotusten sen faktan kanssa, että todisteita ei löytynyt eikä syyllisiä saatu kiinni, ja lisäksi uhrien tarinat olivat loogisesti mahdottomia ja lisäksi ajoittain järjettömiä. Ilmiö ei siis suinkaan ole mitenkään vähäinen, vaan tapauksia on hyvinkin paljon.

Nyt minun pitää tosiaan häveten todeta, että en ole oikeasti lukenut Maijan tarinaa. Luen sen, jos on pakko. Mutta kuten jo sanoin, nämä jutut ovat erittäin raskasta luettavaa.

Minulla on sellainen kuva, että Maijan tarina on satua, joka on johtanut harhaan suomalaista kirkkokansaa vuosikausia.

Itseäni asia koskettaa siten, että minulta on mennyt alta oma yhteisö ja tämä on yksi niistä monista syistä joidenka vuoksi haluan huitsin nevadaan. Nyt sitten sattumalta olen päätynyt Ruotsin lestadiolaisalueille. Ehkä minun on kumminkin pakko jossain vaiheessa lukea “Maijan tarina”. Saas nähä.

No kerropa sinä, Filonilla, ovatko Maijan jutut tulleet esiin terapiassa palautettuina muistoina? Minä näen ainakin parhaan mahdollisen syntipukin mitä kirkosta löytyy. Lestadiolaiset ovat outoja, ja ovat maantieteellisesti mahdollisimman kaukana Suomessa.

Tämäkin aihe liittyy jollain tavalla ketjuun. Pedofiliasyytteillä murennetaan erityisesti Katolista kirkkoa. Osa niistäkin jutuista on eittämättä terapiassa palautettua kukkua eli satua. Mutta kukaan ei tiedä, kuinka suuri osa.

Edit: se on varmaan nyt pakko lukea, kun puutuin asiaan. Maijan tarina lienee helppo saada e-kirjana. Olen netin kautta perehtynyt aiheeseen jo vuodesta 2013 alkaen, joten tiedän “jotain”. Internetissä on tietoa aiheesta massiivisia määriä.

1 tykkäys

Kyllä Maijan tarina liittyy palautettuihin muistoihin. Katso tästä lisää: https://www.rapport.fi/journalistit/jani-kaaro/lestadiolaiset-modernilla-noitaroviolla

3 tykkäystä

Mistä minä sen tietäisin?

Okei, no minä taas pyydän anteeksi. Pilasin oman päiväni näillä jutuilla. Luin Maijan tarinan pääpiirteittäin eilen ja kirjoitin siitä siihen ketjuun missä kerrotaan luetuista kirjoista.

On mahdollista, että olen tulkinnut kaikki muut kirjoittajat väärin, sitten pilasin oman päiväni lopullisesti lukemalla tuon kirjan, mutta nyt on sekin urakka ohi ja tehtynä. Minulla on kolme vapaapäivää putkeen ja menen sitten koko viikonlopuksi töihin, täällä sataa ja minä karttelen muita ihmisiä koronan takia.

Voi olla että mitään kommunikaatiota keskenämme ei koskaan ollutkaan ja voi olla että pääsyyllinen olin minä. Mutta tehty mikä tehty. Nyt minun pitää keksiä jotain virkistävää tekemistä täksi päiväksi. Huomennakin on vielä vapaata.

Voi tosiaan olla että olen ymmärtänyt väärin muiden kirjoitukset aivan alusta loppuun. Sellaista on nettikirjoittelu, enkä tiedä mikä olisi ongelmaan ratkaisu.

Kiitos Anskutin linkistä, mutta minä olen aikoinaan löytänyt nuo Kaaron jutut siksi että googlasin aihetta massiivisesti. Kaaro on hyvä kirjoittaja.

Minun olisi pitänyt vaieta jo kauan sitten, mutta se ei onnistu kun olen yksin pelkkä tietokone seuranani. Löysin googlella tällaisia rasismin ja syrjinnän kulminaatioita kuin namibialaiset Nahas Angula ja Nangolo Mbumba. Nahas alistettiin sekä Ihamäen Mikon vetämään opettajaseminaariin että Oshigambon lukioon. Siihen aikaan opettajaseminaari oli alempi koulutus kuin lukio - voisi ajatella tilanteen olleen hiukan samanlainen kuin Suomessa aikoinaan kun koulutettiin kiertokoulunopettajia, jollainen mm. isoäitini oli. Nangolo Mbumba kävi Oshigambon lukion ja oli Kirsti Pakkalan “poika”, joka on namibialainen kunnianimi. Nahas Angula eteni urallaan ensin opetusministeriksi ja myöhemmin pääministeriksi. Nangolo Mbumbasta tuli varapresidentti, kun hän ensin oli ollut viidessä eri ministerin duunissa. Onneksi nämä kaksi toipuivat siitä alistamisesta ja orjuuttamisesta, mihin suomalaiset heidät pakottivat.

En ole natsi, mutta minusta luomuviljely on ihan ok…

2 tykkäystä

Mun mielestä luomuviljely ei välttämättä ole ihan ok, koska sen hyödyt verrattuna normaaleihin viljelymenetelmiin ovat kyseenalaiset, mutta sadot ovat pienempiä jolloin maailman väestön ruokkimiseen tarvittaisiin paljon enemmän peltopinta-alaa luomuna kuin tavisviljelyllä. Ja se taas ei olisi hyvä juttu. Joten olenko nyt siis todistetusti epänatsi? Vai keikahdanko tällä epänatsiudella jo kommunismin puolelle?

4 tykkäystä

Joo, siis luomutuotteethan ovat luksustuotteita eivätkä mitään hyväntekeväisyyttä eivätkä sovellu koko maailman ruokkimiseen, mutta ei se itsessään silti pahuutta ole.

En osaa varmasti sanoa, mikä nismi tai ismi se on, mihin olet haksahtanut, mutta joku sen täytyy olla. Asia on vakava. Harkitse lähentyväsi keskustaa, niin mitään korjaamatonta ei pääse tapahtumaan?

Ehkäpä luomun ja tavisviljelyn risteytys olisi keskustalainen tapa hoitaa hommat?

Tehoviljely kaikkine hyönteismyrkkyineen ei epäilemättä voi enää paljoa kasvaa. Sitä voi jo nyt olla liikaa. On melko huolestuttavaa, jos hyönteisten pölyttämiä kasveja joudutaan pölyttämään käsin.

Minidronet olisivat ehkä teoriassa mahdollinen tapa korvata pölyttävät hyönteiset, mutta niitä tarvittaisiin varmaan miljardeja, joten asian voi unohtaa. Ja kuinkahan pitkä matka moisen pölyttävän minidronen rakentamiseen vielä edes olisi?

Pari kuukautta?

(lisää merkkejä)

Laitan tähän listan happohyökkäyksistä eri Lontoon kaupunginosissa Mirror-lehden artikkelista, jonka linkkasin eilen eri ketjussa. Kuka vain voi googlella tutkia, minkälaisista kaupunginosista on kyse. Artikkeli oli vuodelta 2017. Sitaatti artikkelista: “Figures released earlier this year showed 431 acid attacks were reported in London in 2016, up from 261 the previous year.”

1 - Newham - 398

2 - Barking & Dagenham - 134

3 - Tower Hamlets - 84

4 - Havering - 81

5 - Redbridge - 64

6 - Hackney - 45

7 - Barnet - 44

8 - Croydon - 42

9 - Ealing - 40

10 - Hillingdon - 36

11 - Islington - 34

12 - Hounslow - 31

13 - Hammersmith & Fulham - 30

14 - Brent - 30

15 - Waltham Forest - 29

16 - Greenwich 28

17 - Harrow - 27

18 - Lewisham - 27

19 - Sutton - 27

20 - Richmond-upon-Thames - 25

21 - Enfield - 26

22 - Southwark - 24

23 - Westminster - 24

24 - Camden - 24

25 - Bromley - 19

26 - Merton - 19

27 - Haringey - 18

28 - Bexley - 17

29 - Wandwsowth - 17

30 - Kingston upon Thames - 16

31 - Lambeth - 15

32 - Kensington & Chelsea - 15

Edit: viesti tuli vahingossa vastauksena TV2:lle, ei ollut tarkoitus. Piti laittaa normaalina viestinä ketjun jatkoksi.

Mitähän näistä nyt sitten sanoisi. Happohyökkäykset Lontoossa eivät ole samanlaisia kuin vaikkapa Intiassa ja Pakistanissa. Ne liittynevät jengeihin, pikkurikollisten välienselvittelyihin, varkauksiin ym. Ilmiö on niin kammottava että minun mielestäni se ansaitsee tulla huomatuksi.

Listan häntäpäässä ovat Lambeth ja Kensington & Chelsea. Katsoin wikipediasta, mitä Lambethista kerrotaan. Se on jonkinlainen sateenkaariväen suosima alue. Sateenkaarisakki ei varmaankaan korreloi happohyökkäysten kanssa. Sellainen kytkös saattaa olla, että sateenkaariväki pakenee alta pois samoin kuin arvokonservatiivit, kun jossain lähiössä aletaan noudattaa sharia-lakia tms.

Kensington on HTB-kirkon (Holy Trinity Brompton) sijaintipaikka. HTB:stä on lähtöisin mm. Alfa-kurssit. HTB lienee yksi Brittein saarien rikkaimpia seurakuntia, koska alueella asuu niin ökyrikasta porukkaa. Jälleen totean että muuten ei Kensington varmaankaan ole mikään ideaali kristillinen utopia, raharikkaat eivät noin niinkuin yleensä ottaen välitä heikommista paljoa.

Kensington & Chelseassa asuu paljon maahanmuuttajia, mutta he tulevat varakkaista maista. Alueella asuvat muslimit ovat öljyrikkaista maista ja käyttävät porssea kauppakassina. Kensingtonista on myös sanottu että se on Pariisin jonkinlainen etä-kaupunginosa. Siellä on paljon ranskalaisia, espanjalaisia ym. Puhumme taas jonkinlaisesta eliitistä, joiden ei tarvitse laskea pennosia.

Mistä ihmeestä on kyse? En ole kuullut tästä asiasta. Onko HS tai YLE kertonut jotain näistä?

Tuo lienee tarkoitettu jonkinlaiseksi retoriseksi kysymykseksi?

En ole löytänyt tilastoja aiheesta ennen vuosituhannen vaihtumista. Ne tilastot mitä löytyvät, osoittavat että happohyökkäykset lisääntyivät vuoden 2010 jälkeen. Pitää ottaa myös huomioon, että kaikkia tapauksia ei varmaankaan ilmoiteta poliisille.

Tämä on taas sellainen asia mitä minäkin ihmettelen enkä osaa tulkita. Suoraa kytköstä esim. Islamiin ei varmaankaan ole. Tekijöinä on myös “valkoisia”. Tiedotusvälineet uutisoivat mielellään sellaisia tapauksia, missä tekijä on valkoinen, ja erityisesti jos uhri edustaa jotain vähemmistöä. Kumminkaan ilmiö ei ainakaan minun mielestäni ole myöskään mikään eurooppalainen juttu.

Noi tilastot missä kerrotaan kaupunginosat, antavat johtolankoja. Jos joku osaisi tilastotiedettä, voisi laskea kuinka suuri korrelaatio on happohyökkäysten ja kristillisyyden katoamisen välillä, ym. ym.

Ns. “valkoiset britit” ovat alkaneet vähentyä lukumääräisesti Lontoossa, enkä kyllä ihmettele jos pitää pelätä happohyökkäyksiä vielä kaiken muun lisäksi.

Myös sateenkaariväki pakenee pää kolmantena jalkana muille laitumille kun meno yltyy tällaiseksi. Tässä aiheesta yksi juttu:

Eli siis syntyi tappelu ei-eurooppalaisten ja luultavasti valkoisten välilllä. Sitaati artikkelista: “The suspects then got into three cars and drove from the scene, shouting homophobic comments at members of the group, and that they ‘run Hackney’.” - Toinen osapuoli ainakin oletti altavastaajien oleva homoja. Jotakin rautakaupasta saatua syövyttävää litkua käytettiin aseena. Ota tuosta nyt sitten selvää.

EDIT: katsoin juuri valvontakameroiden videota, ja kyllä selvästikin uhrien joukossa on myös pari afrikkalaisperäistä miestä. Syyllisten naamoista ja nimistä voi kukin tehdä omaa tutkimusta, mutta ehkä ei kannata kumminkaan liikaa yleistää.

Happohyökkäysten tekeminen ei ole eurooppalainen eikä afrikkalainen tapa, vaan Intiasta tai Pakistanista kotoisin. Aiemmin uhrit olivat yleensä naisia. Jos tyttöystävä jätti miehen, niin mies turmeli kostoksi hänen kasvonsa hapolla. Nykyään happohyökkäykset ovat jengiväkivaltaa ja uhrit useimmiten miehiä.

Tässä artikkelissa puhutaan “homofobisesta happohyökkäyksestä”. Pääjehu sai 17 vuotta linnaa. Ei näytä aivan pelkkää onnelaa olevan tämä uusi, intersektionaalinen kaikien-aikojen-paras kulttuuri.