Kysymyksiä foorumin tekniikasta

Raportoin. Katsotaan!

Testailen juttua…

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque eu malesuada neque. Morbi vehicula nulla maximus mi lobortis pellentesque sit amet et justo. In fermentum eros sed tincidunt congue. Integer interdum mi ac elit pulvinar accumsan. Pellentesque sed magna pretium nisl condimentum porttitor id eu nulla. Maecenas sodales aliquet hendrerit. Fusce dictum purus vitae massa rutrum, lacinia vehicula elit efficitur. Nullam venenatis sit amet nisl id lobortis. Praesent sem ipsum, bibendum at tellus a, finibus pellentesque odio. Ut finibus eget lacus id pellentesque. Proin sapien diam, egestas in neque eu, auctor laoreet arcu. Donec ultricies nec enim molestie auctor.

Suspendisse potenti. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Proin luctus diam iaculis purus ornare vestibulum. In molestie suscipit lorem, at faucibus est mattis vitae. Aliquam erat volutpat. Cras congue consectetur urna, ac suscipit nisl euismod at. Duis interdum est at diam varius tempus. Nunc iaculis purus non ipsum aliquam efficitur at at lorem.

Näemmä uutta rukousta tulevaan hartauskirjaasi?

1 tykkäys

Joo, siihen apofaattisen osuuden jälkeen olevaan lorem osuuteen…

Minusta tämä foorumi toimii nyt teknisesti tosi hyvin. Kiitokset @Silvanukselle ja muillekin (jos heitä on) toimintojen säätämisestä. Paljon on varmasti työtunteja uponnut ja vaatinut kärsivällisyyttäkin, mutta tulos palkitsee.

6 tykkäystä

Mulla on edelleen ongelmia ilmoitusten toimimisen kanssa, jos sellainen ketju mihin on itse kirjoittanut, jaetaan useampaan osaan. “Siniset pallurat” eivät ilmesty jaettuun ketjun osaan eikä tykkäyksistä ym. tule ilmoitusta, jos oma viesti on uudeksi ketjuksi jaetussa osassa. Tämä hankaloittaa asioita jonkin verran, vaikka muuten kaikki toimiikin nätisti.

1 tykkäys

Siihen ei nähdäkseni voi ainakaan tällä hetkellä vaikuttaa. Laitan kysymyksen eteenpäin.

Voiko tänne saada jotain ignore-listaa?

Se on olemassa ja löytyy käyttäjän tiedoista.

1 tykkäys

Hmm löysin kohdan
"Älä näytä ilmoituksia näiltä käyttäjiltä"

Mutta viestit näkyvät edelleen. Saako niitä piiloon?

1 tykkäys

Minä ainakaan en ole onnistunut keksimään, miten estolistan voisi täällä luoda. Olen kyllä yrittänyt.

2 tykkäystä

Kun luen foorumia Windows Phonellani ja klikkaan yksittäistä ketjua tuoreimpien listalta, se yleensä avautuu sekunnin murto-osaksi vanhimman lukemattoman viestin kohdalta, mutta pomppaa sitten samantien parikymmentä viestiä taaksepäin, joskus jopa enemmän. Tosi rasittavaa, kun joutuu kelailemaan viestejä aika pitkään päästäkseen kohtaan, joka vielä on lukematta. Tapahtuuko tätä muilla?

Tapahtuu minulla (iPhone, Chrome)

1 tykkäys

Minulla Ipadilla. Kiusallinen ja liittyy varmaan samaan ongelmaan, kun joskus vastatessa yrittää katsoa mitäs se vastapuoli kirjoittikaan sieltä ruudun ylälaidasta rullaten, niin saattaa scrollata tekstin jonnekin ylös josta on pitkä matka takaisin. Tabletilla erittäin kiusallinen kun teettää kovasti ylimääräistä työtä.

Lisään vielä: Pöytäkoneessa windows 10 ja chromen kautta foorumilla eikä tällaista ongelmaa. Tabletilla Safarin kautta tuo ongelma on. En ole chromea kokeillut. Ehkä pitäisi.

1 tykkäys

Tiedustelen: miksi pystyn vastaamaan joihinkin ketjuihin ja joihinkin en? Eli, ei ole vastausmahdollisuutta.

Lukittuihin ketjuihin ei voi vastata - olisiko siitä kyse? Mihin ketjuihin ei vastaaminen onnistu?

Esim. Pravoslavnie-ketju, joka käsittelee Venäjän ortodokseja.

Rukouspyyntöketjuun ei voi kirjoittaa, ym.

Jännää. Yritän selvitellä.

Niissä on lukon kuva, vaikka on juuri joku toinen vastannut.