Miitin järjestäminen

Meillä pitää olla miitti jotta pääsee ottamaan kaljaa. Milloin pidetään?

4 tykkäystä

Tämä voisi olla samalla Usko ja rukous ry:n vuosikokous. Olen pohtinut sellaista seminaarimuotoa, jossa ensin olisi kaksi tai kolme yleistajuista esitelmää, sitten varsinainen vuosikokous ja sitten olutjatkot baarissa. Mielipiteitä? Toukokuussa olisi minun ehdotukseni.

3 tykkäystä

Toukokuu kelpo. Onko pj:lla tai muilla sellaisia yhteyksiä, joiden avulla kenties saisi jonkin kokouspaikan käyttöön? Esitelmäjutut ok, mutta niiden toteutuminen tai toteutumattomuus älköön asettako rajoituksia itse kokoontumiselle.

Yhteenveto

Minä voin milloin tahansa esitelmöidä japanilaisen sarjakuvan julkaisemisesta suomeksi! Tai pitää japanin pikakurssin!!

3 tykkäystä

Ja mää voin puhua jostain biojutuista, niiden kytkeminen foorumin aiheeseen lienee helpompaa kuin japanilaisen sarjakuvan. Tai jos puhuisit kristinuskon esiintymisestä mangassa, niin se liittyisi teemaan.

Jos odotettavissa oleva osallistujamäärä olisi max 10 henkeä, niin voin tarjota tilaa Meilahdesta. Mutta @Silvanus varmaan tavoittelee isompia lukuja?

Meidät on kutsuttu Kristuksen seuraamiseen. Kokoonnumme siis vuorelle, jonka juurelle kansanjoukot kokoontuvat ja jonka huipulta ylläpitäjä opettaa. “Autuaita ovat foorumilaiset, sillä he saavat tykkäyksiä. Autuaita ovat kaljoittelumiitit, sillä niistä tulee silkinohut.”

2 tykkäystä

Haluaisin osallistua. Lääkäri määräsi sosiaalisuutta. Mutta onko tämä seminaariosuus kaikille? Vai joillekin ylimmille eliittipäättäjille? Ja mistä esitelmöidään, jos ei japanilaisista sarjakuvista tai biojutuista? (Kummankin vuoksi voisin tosin vaivautua paikalle, vaikka luulen, että jälkimmäinen menisi enemmän yli hilseen…)

Toukokuu hyvä. Esitelmät ja kokouskin ihan hyvä. Mutta olut on kuitenkin se tärkeä asia. Se on se mihin me uskomme.

3 tykkäystä

Raamatun mukaan olut sopii onnettomille. Kyllä siitäkin voi esitelmän pitää…

(Ei minulla ole mitään olutta vastaan. En vain juo sitä. Viiniä kyllä.)

2 tykkäystä

Kaikki alkoholi hyväksytään paitsi miesten osasta siideri on kielletty.

1 tykkäys

Pitäisi kieltää minultakin. Join kerran pullon siideriä. Seuraukset voi suhteuttaa siihen, että alkoholikiintiöni on, edelleen, (noin) 2 lasia viiniä vuodessa…

Tämä selittyy nimenomaan siiderillä Jos juot olutta tai wiinaa, ei tapahdu koskaan mitään pahaa.

1 tykkäys

5 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Offtopic-aarrearkku

Seminaari olisi avoin kaikille. Alustavasti on ajateltu, että minä pitäisin yhden esitelmän (joku ehdotti, että aiheena olisi “Kolminaisuusopin selityksiä” :smiley: ) ja Ilmari Karimies (Urforumin perustaja) pitäisi yhden esitelmän. Hänhän juuri väitteli, niin hänellä voi olla myös teologisesti painavaa sanottavaa. :slight_smile:

Mietin jotain kirkon (=ilmaista) tilaa. Olen yhteydessä muuhun hallitukseen ja alan valmistella…

1 tykkäys

Yksi ohjelmanumero voisi olla lyhyt paneelikeskustelu otsikolla Sidukoiden kirous - miksi suomalaiset luulevat alkoholilla terästettyjä limunaateja siidereiksi.

2 tykkäystä

Tähtitorninmäki? Taitaa olla korkeampi kuin korkeavuori, vaikka onkin vain mäki. Taustalla siintävät katedraalit (kaikki kolme) loisivat ylläpitäjän saarnalle oivat kulissit.

1 tykkäys

Onko tuo se vuori, jolta Willeh otettiin taivaisiin?

4 tykkäystä

Eikö tähtitorninmäki ole siinä mielessä huono enteellisenä paikkana, että siellä on haaksirikkoisten patsas?

En tunne isien tekstejä tarpeeksi hyvin, jotta osaisin vastata!

1 tykkäys

Tuo on harhaoppia. Mikään kanoninen teos ei mainitse taivaaseenottamista. Päinvastoin, Sosiaalisten Kirjoitusten todistus on yksimielinen: …astui alas Turkuun…

2 tykkäystä