Oman kirkkokunnan valitseminen

Juu, en mielläkään itseäni etsiväksi. Joskus uteliaisuus ja tietäminen vain houkuttaa. On kyllä totta, että hylätessään ja irtisanoutuessaan karismaattisista ilmiöistä, ‘menee lapsi pesuveden mukana’ ja hylkää hyvänkin ‘karismaattisuuden’.
(Pidän itseäni armon löytäneenä ja pois pääsyn lähestyessä vääjäämättä, tärkeintä on sen säilyttäminen vakaassa, horjumattomassa Kristus Jeesus uskossa. En todennäköisesti jätä ev. lut. kansankirkkoa ainakaan, jos ei toista ev.luttia synny vielä. On paljon paikkoja, mistä voi kuunnella oikeaa opetusta aina. Liberaalikirkolle kelpaa vielä armon löytää saanutkin suht. vaarattomasti, kun välttää ‘hurmahenkiset’ uneksijat ja synnittömät. Liberaalit enimmäkseen ärsyttää, mutta väliäkö sillä, siitä on apua hereillä pysymiseen)