Opillinen keskustelu naispappeudesta

Olen sitä mieltä, että naispappeudesta pitäisi käydä laaja teologinen keskustelu, jossa jaksetaan vääntää ja vääntää ja vääntää. Fakta on, että keskustelun osapuolet ovat em. kirkon ykseyden ehtojen mukaisesti eri kirkkoa.

1 tykkäys