Se löytyi! evankeliointikampanja

Ehkä arkkipiispallakin on mainoskielto! Meille ei vihkosta ilmeisesti sen takia tullut. Eipä sitä ollut jaettavana paikallisseurakunnassakaan, vaikka osallistuu kampanjaan. Ei sikäli, perheessämme on vain uskovia, joten tarvettakaan ei ollut.

(Niin, tiedän kyllä, että jos Luoma olisi todella vihkosen halunnut, olisi hän sen saanut. Luulenpa, että se hänellä onkin.)

1 tykkäys

Missä menee pienen lapsen raja? Kyllä meillä nimittäin viedään lapset ripittäytymään 9-10 vuoden iässä.

Yksilöllistä. Yhtenä rajana olen pitänyt sitä, että tuntee olevansa itse vastuussa omista teoistaan.

D

Jumalanpalveluksessa on yhteinen synnintunnustus ja omat lapset ovat olleet mukana 2-viikon ikäisestä alkaen. Tässä tarkoitettiin ehkä enemmän sellaista päällekäyvää parannusta ja oletkoottanutJeesuxenvastaanhenkilökohtaisenavapahtajanasi -matskua.

D

3 tykkäystä

Kaikki on ollut vaivan arvoista, jos yksikin ihmispoloinen kaiken tämän seurauksena on löytänyt elämäänsä uskon oljenkorren tai sinapin siemenen.
Herra suokoon hyvyydessään ja ihmisrakkaudessaan tämän.

6 tykkäystä

Minulla parani lonkkakipu, jota oli ollut tämän vuoden keväästä ja kesästä lähtien ja tätä ennenkin jo muutamia vuosia lievänä. Se löytyi-illassa Vuosaaren seurakunnassa 7.10 IRRTV:n evankelistan Ari Taljan rukoiltua seurakunnan edessä yhteisesti sairauksien paranemisen puolesta, otin rukouksen uskossa vastaan ja ihmetyksekseni huomasin muutamien päivien päästä kivun lieventyneen huomattavasti. Kipu on haitannut normaalia lenkkeilyä kävellen, sekä nukkumista, koska jalkaa on särkenyt lonkan kohdalta ja kääntyilykin sängyssä on ollut tuskallista. Kävelylenkkejä en pahimpina päivinä kesällä ja syksyllä voinut tehdä kuin aivan lyhyitä, jotta jalka ja lonkka ei pahenisi. Linkutin jalkaa pahimmillaan pari kuukautta siten, että sen kyllä huomasi.

En tavoilleni uskollisena ole mennyt lääkäriin, enkä mihinkään leikkaukseen edes olisi halunnutkaan, mutta tuon esirukouksen jälkeen jalka ja lonkka ovat parantuneet muutamissa viikoissa lähes täysin terveeksi. Huomasin siis jo heti samana iltana rukouksen jälkeen, että jalka ei tuntunut kipeältä, kun kävelin kirkosta autolle. Silti siinä oli vielä vaihtelua päivittäin jonkin aikaa, mutta kokoajan se on tullut paremmaksi. Nyt viime aikoina olen pystynyt kävelemään jo 8-10 km lenkkejä lonkan ja jalan kipeytymättä, kun sellainen vielä loppukesällä ja alkusyksystä oli mahdotonta. Pelkäsin jo syksyllä, että mitähän ulkomaanmatkoistakaan tulee, jos en pääse kävelemään, muusta liikunnasta puhumattakaan. Nyt jalka on lähes 100%: sti terve, jos se oli pahimmillaan niin kipeä, etten voinut sen paremmin kävellä kuin levätäkään rauhassa.

Ari Taljan puhe Vuosaaressa 7.10.2022, rukous viimeisten viiden minuutin kohdalla noin kohdassa 28 minuuttia.

3 tykkäystä

Tämä ketju suljettiin automaattisesti 90 päivän kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.