Tekninen testi-, kokeilu- ja ilmoitusketju

Tämä ketju on tarkoitettu foorumille kirjoittamisen ja teknisten asioiden harjoittelua varten! Lisäksi tässä ketjussa kerrotaan foorumin tekniikasta.

Olkaa hyvä vain!

1 tykkäys

Terve, tulin kun kutsuttiin. Mitä tapahtuu?

Peruna on tuontitavaraa - Suomi suomalaisille! Syökää lanttua!lihavoitettu teksti

Huhhuh, vaatii kyllä vähän totuttelua tämä uusi foorumialusta! Hymiöistä ei ainakaan ole pulaa, vaikka ovatkin näitä hirveitä mobiilihärpätyksiä :space_invader: Saakohan automaattihymiöt jostain pois, ettei jokaisen hymynaaman tarvitse heti näyttää tältä --> :slight_smile: ?

  • Olen löytänyt salaisen aseen hymiöhyökkäyksiä vastaan
  • En ole löytänyt salaista asetta hymiöhyökkäyksiä vastaan

0 äänestäjää

^ Aika hauskaa, kyselyitä voi lisätä myös yksittäisiin viesteihin, ei vain ketjujen alkuun. (Mutta for real, kertokaa jos hymiöt saa mistään kytkettyä pois!)

Kauniit kiitokset Silvanukselle uuden foorumin avaamisesta - onnea alkujärjestelyihin! Pitääpä liueta miettimään käyttäjäkuvavalintaa (ovat täällä pyöreitä? o_O). Allekirjoitusoptiota ei taida olla? Onneksi profiilisivujen parissa voi muissa suhteissa näpräillä paljon entistä enemmän.

1 tykkäys

Eroaakohan viestiin vastaaminen miten ketjuun vastaamisesta? Kokeilemalla selviää.
:vulcan:

Edit: Ahaa, näppärää.

Kyllä. Voit vastata viestiin, jolloin viestiin jää merkintä ja vastauksesi menee ketjun perään. Voit vastata ketjun perään, jolloin mihinkään viestiin ei kai tule merkintää vastauksesta. Voit myös vastata erillisenä aiheena (paina linkki-nappia ja sitten sitä +Uusi aihe -kohtaa!) Silloin viestiin jää linkki uuteen aiheeseen! :slight_smile:

2 tykkäystä

Kätevää! :slight_smile: Tuo viimeinen ei olekaan mikään ilmiselvä juttu, hyvä tietää!

Ehdotusketjun puutteessa laitan tänne, että jahka ylläpitäjällä tai modeilla on liikaa aikaa (ei mikään hirveän todennäköinen skenaario, myönnetään), niin arvomerkkien nimet voisi ehkä vaihtaa foorumin teemaan sopiviksi - tällä hetkellä ovat vähän värittömiä (“Markkinoija”? Evankelistan sen olla pitää :P).

1 tykkäys

Hyvä idea, @Nienna! Tein siitä oman ketjunsa.

Tämä viesti on myös esimerkki pingauksesta eli @maininnoista.

1 tykkäys

Kirjoitusvirhe! Kirjoitusvirhe?!

“Panoksesi on tärkeä ja tekee foorumista kiinnostavan paikan! Mikäli näet
jotain miellyttävää, voit merkitä itsellesi suosikkiviestejä, tykätä
viesteistä ja tehdä kirjanmerkkejä, ynnä muuta - käytä niitä, **jotta **
tekisin foorumin käyttökokemuksesta itsellesi mieluisemman.”

No kyllähän ylläpitäjä tietysti meitä palvelee, mutta vähän skitsofreeninen olo tulee silti tuosta lihavoidusta osiosta (todistettavasti olen lukenut käyttöehdot kerran läpi) <3

1 tykkäys

Kiitos! Korjaan. Hyvä, että tulee tällaisiakin huomioita :slight_smile:

Tervehdys! :innocent:

Testi ja testi
:tulip::evergreen_tree:

Pidän tuosta reaaliaikaisesta esikatseluruudusta tuossa =>.

Tarvitsemme lisää voorumin aihepiiriin sopivia hymiöitä,

Hmmh. Minä sain tuon profiilikuvan latauksen jumiin kohdasta “lataa omalta tietokoneelta” kun klikkasin vahingossa väärää ja liian isoa kuvaa (joojoo, oli vahinko!). Häviääköhän se jumi ajan oloon itsekseen, voiko sille tehdä jotain vai olenko tuomittu olemaan ainaisesti “K”?

@Katmaar: Hmm. En ole aivan varma, auttaako tämä, mutta kokeile kirjautua ulos ja takaisin.

Auttoi.

Nyt on hölmö olo.

Kuka mä olen? Missä mä olen? Miksi näytän tältä? :scream:

2 tykkäystä

Jaahah, että tässä on nyt sitten uusi alusta keskusteluille. Kokeillaanpas, miten tämä toimii.

Tulinpa sitten minäkin. Nimimerkkiä piti vähän muokata: välilyönti ja loppupiste pois (M. M. -> M.M).

Voisiko valkoisen taustavärin vaihtaa samaan hailakansiniseen sävyyn kuin mitä vanhalla foorumilla on, jos käyttää core-teemaa? Itse en tykkää näytöllä täysin valkoisesta taustaväristä. Joskus se laukaisee migreenin. Olen tykännyt juuri tuosta vanhan foorumin taustaväristä. Se ei ole liian kirkas eikä liian tumma. Siitä on ollut minusta miellyttävää lukea pitkiäkin tekstejä. Joskus näkee jossain myös sellaista hieman kermanväristä taustaa, joka myös on rauhallinen silmälle. Liian kirkas tausta ärsyttää silmiä ja liian tumma tekee lukemisen myös raskaaksi.

1 tykkäys

Testing. Nimimerkki on sama kuin edellisilläkin foorumeilla.

Voisin jossain vaiheessa yrittää katsoa, josko tähän saisi useampia värivalikoimia niin että jokainen voisi valita itselleen sopivimman. Nyt en sitä valitettavasti pysty viikkoon tekemään…

1 tykkäys