Tekninen testi-, kokeilu- ja ilmoitusketju

Kyllä vaikuttaa vaikealta/sekavalta tämä foorumi.
“Parantaako vastauksesi keskustelua jollain tapaa?” Tuskin. :smiling_imp:
No, hymiöt ainakin löytyivät. Ja pizzaa :pizza: ja kaljaa :beers: on tarjolla, mutta pappeja ja enkeleitä ei löytynyt.

Mobiilisivu skaalautuu kummallisesti, mikä estää muokkauksen perumisen. Työpöytäversio toimii.

Minulla toimii oikein.

Ööh - mikä?
Vai vastasitko väärään viestiin? Pitiköä vastata SanGennarolle?

Vastasin väärään…

Miulleko piti? Mikä Androidin versio ja mikä selain siulla on?

Kokeilen puhelintani kuvan lähetykseen.https://uskojarukous.fi/😡 ei taida onnistua.

Näyttää kyllä onnistuneen :slight_smile:

Joo mä oon melkein mestari.
Hyvä toiminto :+1:

Minäkin testasin…

Tämä on ihan vain kokeilua. Ensin kummallisia merkkejä: é ja è, ß; 10 €. Voiko näitä kursivoida? Entä lihavoida? [Lisäys: minkä näköinen on euronmerkki lihavoituna tai kursivoituna? 10 €? 10 €?] Pidän kovasti numeroinneista, vaikka ne aiheuttavat runsaasti tyhjää tilaa sivulle:

1. Aloitan perusasioista.

2. Jatkan lisänäkökohdilla.

3. Loppuhuomioita

Tässä on jälkeenpäin tehty muokkaus.

Tuleeko vastaamisen kohteen kuvatar näkyviin mobiililla?

Ei näköjään tule.

Jos vastaa uusimpaan/ylläolevaan viestiin (kuten esim., itse nyt teen), ei kuvaketta tietokoneellakaan näy. Vastatessa vanhempaan viestiin kuvakkeen pitäisi mobiilillakin näkyä.

Nyt kun vastaan Silvanukselle, pitäisi hänen kuvakkeensa tämän viestin yhteyteen ilmestyä.

Kokeillaan onko totta.

Hei. Sain klo 16.46 sähköpostiviestin, jossa @TV2 näköjään kysyy minulta “Tuleeko vastaamisen kohteen kuvatar näkyviin mobiililla?”. Vastaan: mobiilia minulla ei ole, mutta Thunderbird-sähköpostiohjelma ainakin näyttää pyöreän TV-kuvan. (Tosin kuvan näkyminen riippuu Thunderbird-ohjelman suodatusasetuksista.)

Mikä muuten sai aikaan sen, että tämä tuli myös sähköpostilla?

Sinulla lienee asetuksissasi päällä optio, joka ilmoittaa sähköpostiviestillä, kun viestiisi foorumilla vastataan. Voit muokata sähköpostiasetuksiasi profiilisi “Asetukset” sivulla.

Mutta miksi täällä foorumilla ei näy mitään merkkiä siitä, että @TV2:n viesti olisi ollut vastaus erityisesti minulle? Vai on viesti aina oletusarvoisesti “vastaus saman ketjun edelliseen viestiin”?

Uusi viesti ei ole aina oletusarvoisesti viesti edelliseen - jos ketjuun vastaa painamalla sinistä “vastaa” nappulaa ketjun lopussa, ei viesti ole vastaus kenellekään tietylle ihmiselle. TV käytti tässä tapauksessa viestisi alanurkassa olevaa vastaa-nappulaa (kuten nyt minäkin), mutta koska hän vastasi ketjun uusimpaan viestiin, ei hänen viestissään näy erikseen, että hän vastasi sinulle. Tämä on kieltämättä foorumisoftassa vähän hämäävä piirre - ketjuun kirjoitettu uusi viesti voi olla joko yleinen vastaus ketjuun tai vastaus nimenomaan edelliseen viestiin, mikään visuaalinen piirre ei näitä kahta erota.