Tekninen testi-, kokeilu- ja ilmoitusketju

Olen muuttanut Kriittistä keskustelua niin, että uusia ketjuja siellä voivat avata luottamustason 2 saavuttaneet. Luottamustaso 1 vaaditaan ketjuihin vastaamiseen ja niiden näkemiseen. Kirjautumattomat ja aivan uudet keskustelijat eivät näe keskusteluja lainkaan.

5 tykkäystä

http://sakasti.evl.fi/sakasti.nsf/0/DA1B501CC09E109FC22577AE002A3DD8/$FILE/Church%20Communion%20Statement%20ELCF%20Bishops’%20Conference%205th%20April%202017.pdf

Ei%20ihan%20toimi%20noi%20välilyönnit.

http://sakasti.evl.fi/sakasti.nsf/0/DA1B501CC09E109FC22577AE002A3DD8/$FILE/The Response of ELCF to the LWF study document The Self-Understanding of the Lutheran Communion.pdf

Tuo on kai “paras” muoto, mihin sen saa. Foorumialustan omalla palstalla sanovat, että välilyönnit eivät kuulu osoitteisiin.

1 tykkäys

Testi.
asd
asd
asd
asd
asd
asd
asd

Moderaattori kertoo, että on muuttanut tämän viestin muun omistamaksi, vaikka kirjoitti tämän itse. Syy: tekninen testaus.

1 tykkäys

Tämä on toinen testiviesti.

You can’t beat the system.

1 tykkäys

Nyt peukku näkyy todella ikävän haaleana. Saa oikein tihrustaa, että sen näkisi. Voisiko peukuttamaton peukku näkyä jollain muulla värillä kuin harmaalla ja sitten peukutettu peukku jollain muulla?

Onko parempi? -----------------

1 tykkäys

Tiedoksenne, että huomenna jossain vaiheessa palvelu voi hetkellisesti katketa. Syynä on se, ettei meillä ole tällä hetkellä rahaa DigitalOceanin tilillä, ja sinne siirtäminen vie hetken.

Täällä ei ilmeisesti saa poistettua tunnuksiaan, joten ei auta kuin tehdä niinkuin taannoin joku neuvoi ja vaihtaa salasana sellaiseen mitä ei vahingossakaan muista… Keskustelujen aiheet ja niiden rajoitukset eivät enää tunnu vastaavaan mihinkään tarpeisiin. Joten adios amigos y amigas

Ei saa. Se johtuu siitä, että viestit on tietokannassa merkitty tietylle käyttäjätunnukselle, ja tämä yhteys katoaisi, jos käyttäjätunnus poistetaan. Tämä puolestaan aiheuttaisi tietokannassa virheitä. Näin olen ymmärtänyt asian.

Niin, on toki niin että jos tämän foorumin aihepiiri ei kiinnosta, niin sitten täällä ei kannata olla. Foorumin aihepiiri on teologinen, uskonnollinen ja hengellinen keskustelu.

1 tykkäys

Yritän tässä harjoitella miten linkitys toimii. Ohjeet siihen toimintaan varmaan ovat jossain? Mutta minä en vain osaa niitä hakea mistään.

Marinaketju

Höh ei taida onnistua :thinking:

Oisin halunnut sillai, että jos on tarvetta omassa keskustelussa viitata johonkin aiemaan kommenttiin jossain toisessa ketjussa olleeseen asiaan.

Vie nuoli kommentin oikeassa yläreunassa olevan ajan päälle ja paina kakkospainikkeella, jolloin voit tallentaa linkin, näin voit liittää sen keskusteluun.

En myöskään ole hyvä näissä, mutta noin tuo näyttää toimivan, sitten voit luoda siitä spoilerin, jonka alle linkitys jää.
Meniköhän vaikeaksi :face_with_raised_eyebrow:?

3 tykkäystä

Kokeillaampa uudestaan…

Näyttää toimivan, Jee :tada:

2 tykkäystä

Tämä on testi! Näkeekö luottomustaso 0:n omaavan henkilön tekstiä kukaan? Miten moderaattorille näkyy se, että viesti tulisi hyväksyä julkaistavaksi?

Minulle tämä teksti näkyy kyllä normaalisti, eikä ole missään hyväksyttävien joukossa. Ehkä se tulee hyväksyttäväksi jos lähettää liian monta tai jotain?

Discoursen ohjeista selvisi, että ennakkomoderoinnin voi kytkeä käyttöön kaikille 0-tason käyttäjille, mutta oletuksena näin ei ole. Sen sijaan käyttäjäkohtainen valinta vaatii vielä liitännäisen asentamista.

Minä sovin Silvanuksen kanssa, että tekstini moderoidaan etukäteen ja siten voisin aloittaa täällä jo ennen itsepyytämäni bannin loppua.

Ilmeisesti minua ei moderoida, mutta silti olen aloittelija eli en voi esim. tägätä samaan viestiin kolmea foorumilaista ja ajankohtaista-alueelle en voi kirjoittaa ensinkään. Mitä hyötyä tällaisista rajoitteista minun tapauksessani on?