Tekninen testi-, kokeilu- ja ilmoitusketju

Jälleen löysin yhden erikoisen rajoitteen luottamustasooni liittyen: en voi ottaa pois virheellistä peukutusta! Kiusa se on pienikin kiusa. :wink:

Ihan vaan tiedoksi, tämä toiminto on kaikilla, ts. peukutuksessa on aikaviive, jonka jälkeen sitä ei voi enää poistaa.

4 tykkäystä

Tekninen syy asialle saattaa olla esimerkiksi tämä: Luottamustasoja, ainakin kolmatta, jaetaan (myös) peukutusten mukaan. Siksi pitää olla joku tapa katsoa, että siihen vaikuttavat peukut (saadut ja annetut) ovat uusia ja uniikkeja. Muuten olisi mahdollista jakaa ja poistaa samoja peukkuja loputtomiin.

Toisaalta, jos joku jaksaisi tuossa kohdassa huijaamista varten kehittää systeemin, niin olen kahden vaiheilla, että olisiko hän peräti ansainnut onnistumisensa.

1 tykkäys

Koin vastikään puhelimella selatessani jotain ongelmia. Olkaa hyvä ja ilmoittakaa, jos teillä tulee jotain ongelmia foorumille pääsemisessä! Näin voin saada selville, missä vika piilee.

Foorumisofta muuten osaa näköjään generoida ihan kelvollisen mobiilisivun oloisen itsenäisen webappin. Ainakin Android 8.1.ssä ja Chromella toimii itsenäisesti selaimesta irrallaan. Näin säästyy osoitteiden täppäykseltä ja voi edistää addiktiota entisestään.

2 tykkäystä

Joo, tätä olen itse käyttänyt alusta asti. Chromessa painaa “Add to Home Screen”, kun on foorumin etusivulla.

Aloitusnäkymä on tosin hassun valkoinen. Ja miulla on ärsyttävä monen sekunnin (!) ennen foorumille pääsyä. Liekö liian tehoton puhelin.

1 tykkäys

Lisäsin kirkkokuntien omille alueille taustavärin, joka näkyy myös niiden alueiden viesteissä. Näin kaikille pitäisi aina olla selvää, kun ollaan rajatulla alueella.

3 tykkäystä

Näkyy että ei toimi firefoxilla.

Käyttäkää chromee… :smiley:

Komeasti näkyy Bravella. :+1:

3 tykkäystä

Kahtena päivänä on nyt tullut ilmoitus, että sivustoa on kohdannut yhteiskäyttövirhe tms. ja siitä pyydetty ilmoittamaan ylläpidolle. Tässä nyt ilmoitus @Silvanus . Olen kyllä molemmilla kerroilla päässyt sivustolle ihan perään, kunhan suljin välilehden ja yritin uudelleen.

Ota screenshot seuraavalla kerralla ja laita tänne.

Glory to the Brave. Levyn viimeinen raita ja nimikappale.

Vaihtoehtoisia selaimia tulee kuin sieniä sateella. Mikä niistä on lopulta paras? Myös Operan perustajilla on joku oma reboottinsa. Onko näissä kaikissa joku, mikä on taatusti parempi kaikessa kuin Firefox?

En nyt tiedä, onko ylläpitotoimien vaivan arvoista, mutta foorumisofta ei tunnu tukevan gifejä ainakaan Gboardin kautta ja Androidin Chromella.

Testing, testing…https://www.youtube.com/watch?v=UU6rxYHlR2E

1 tykkäys
1 tykkäys

16 min
Testing, testing…

Iiik! Ihanaa! Kronstadtin Merikirkko! Venäjän laivaston katedraali, jonka kunnostukseen presidentin puoliso rva Medvedev muutama vuosi sitten keräsi varat (2012).

Olen pari kertaa käynyt, viimeksi viime vuonna. Osallistuin hetken liturgiaan. :orthodox_cross:

Tämä video lienee sen uudelleen vihkiäisistä, Venäjän ortodoksisen kirkon käyttöön?

Varmaankin tää?

1 tykkäys

Tämäpä tämä on tuolla Samuel87:n “testing testing”-videolla.

Komea katedraali. Joku muuten saattaa ihmetellä mikä siniristi-lippu venäläisillä oikein on. Se ei liity Suomeen mitenkään vaan on Venäjän merivoimien lippu, jossa valkoisella pohjalla kulmasta kulmiin menevä sininen “ruksi”, ei risti kuten meillä. :slightly_smiling_face: