Tekninen testi-, kokeilu- ja ilmoitusketju

Niin todella – erillinen kokeiluketju oli jo olemassa. Suotta kokeilin tekstilainauksen tekoa Kysymyksiä-ketjussa. No hyvä, yritän nyt kirjoittaa hepreaksi merkki kerrallaan “shalom” vaikka tähän שלום kohtaan, jotta näen miten heprean ja muun kielen yhteiselo sujuu samassa tekstissä. Ainakin esikatseluikkunaan asti vaikuttaisi toimivan. Niqud-merkit jätin suosiolla pois. En siis osaa hepreaa, mutta tunnistan kirjaimet. – Sitten vielä שָׁלוֹם jossa diakriitit mukana.

Hkkuygyukhjkjhkkhhjjhjhhjkjkkk

Yhteenveto

Yhteenvetoko

Kertoisitteko mulle miten täältä pääsee kirjautumaan pois. Tätä on ilmeisesti päivitetty jotenkin sitten viime istuntoni. En löydä linkkiä uloskirjautumiseen :face_with_monocle:

Paina oikealla ylhäällä olevaa avatartasi ja tämän jälkeen esiintullutta nimeäsi.

2 tykkäystä

Kiitos. Huhhuh. Luulin, että olen täällä lopun elämääni :grimacing:

2 tykkäystä

Luultavasti kyllä Limbo kyllä koostuu moderaattorina toimimisesta internetin keskustelufoorumeilla.

1 tykkäys

Kunhan kokeilen, että toimiiko tämä, Toivottavasti toimii. Joo ja terve teille.

1 tykkäys

@Origi-Naali, saanko tämän oman viestini - kokeilu.

@Origi-Naali Minäkin kokeilen, saatko ilmoitusta tästä.

Kiitos vaan mutta eipä tuo tullut. Parasta on siis aina ja jokaisen lukea tuota viesti-ilmoitusketjua ja katsoa että onko nyt minulle tullut jotakin omaa Nallekerhon postia.

1 tykkäys

Hei vain foorumille.

Yritin etsiskellä jonkinlaista hiekkalaatikkoa tai esittäytymisketjua jossa näin uutena käyttäjänä olisin voinut testata viestien kirjoittamisia, mutta hakusanalla “hiekkalaatikko” tuntui löytyvän lähinnä ihan muuta juttua. Toivottavasti tämä tulee perille, kun en mikään it-ihminen ole.

Testaan tähän yhden emojin: :slightly_smiling_face:

Joka tapauksessa, hyvää päivää itse kullekin säädylle. Kai tässä voin vähän esittäytyä: olen pitkän aikaa ollut uskova kristitty ja käytin muinaisina aikoina radikaali.nettiä, mutta sen mentyä alas en ole foorumimuodossa kristillistä keskustelua käynyt. Irkki ja some palvelivat. Löysin jokin aika sitten tämän foorumin ja se vaikutti kiinnostavalta. Kirjautumisessa tosin oli keväällä tekninen ongelma, mutta Juha Itäleino ystävällisesti laitteli tuossa loppukesästä viestiä että nyt sen pitäisi toimia. Tuolloin tosin omat kiireet olivat tiellä, mutta nyt sain tämän aikaiseksi. Toivotaan että sovin joukkoon!

Gideon Vuolukivi

6 tykkäystä

Ja vastaankin heti itselleni, että oletpa sokea. Minä nimittäin yritin hakutyökalulla hakea sanaa “hiekkalaatikko” koska olen ymmärtänyt että nämä testikeskustelut ovat yleensä sillä nimellä… Sen nimihän on Tekninen testi-, kokeilu- ja ilmoitusketju

Ylläpito voi siirtää tämän ketjun osaksi sitä! Pahoittelut tästä.

Gideon Vuolukivi

1 tykkäys

Älkää hämääntykö, testaan vain miten tekstityökalut sekä nämä lainaus- ja linkitysominaisuudet toimivat. :thinking: :hammer_and_pick:

Ahaa, ilmeisesti näin voi muokata viestiä.

  • Bold text
  • Important text
  • Italic text
  • Emphasized text
  • Marked text
  • Smaller text
  • Deleted text
  • Inserted text
  • Subscript text
  • Superscript text

Heading 1

Heading 2

Heading 3

Heading 4

Heading 5
Heading 6

Tervehdys, oletkohan vierittänyt sivua tarpeeksi alaspäin, koska nytkin vastasit tavallaan nimimerkille Parta ensimmäisen viestisi ?
Vastaa kohta on sinisellä pohjalla alempana.

Edit. Tämä softa vastasikin sinulle Pieniä *propleemia- ketjussa;
Valitettavasti uusien käyttäjien viestien määrä on rajoitettu 1 vastaukseen samassa ketjussa.

*Joka on väärä ketju näihin kyselyihin.

Tämä siis käyttäjälle @sirkka

vastaukseni ei liity ketjuun mutta kun monet ketjut on suljettu ja avoimiin ketjuihin, kuten tekninen tuki, jonne tämä kuuluisi, saa kirjoittaa vain kerran, laitan pyydetyn kuvan tänne.

1 tykkäys

Kiitos paljon! Näyttää siltä, että vastausnappi tosiaan puuttuu kokonaan. En äkkiseltään osaa sanoa, mistä tuollainen voisi johtua. Toivottavasti joku sellainen, jolla on korkeammat käyttöoikeudet foorumiin, pääsee jossain vaiheessa asiaa ratkomaan.

Nyt selvisi koko soosi, sain kirjeen jossa ihminen tai robotti ilmoitti että olen riittävästi ollut forumilla joten nyt saa kirjoittaa. Voi voi kun tämä tieto olisi heti annettu niin paljolta vaivalta ja mielipahalta olisi vältytty. Kiitos kaikille apuan tarjonneille.

1 tykkäys

Vähän tuntuis siltä, että osa kunniamerkeistä on rikki. Olen lukenut useita keskusteluja, joissa on enemmän kuin sata vastausta, mutta Lukutoukka loistaa poissaolollaan. Wiki-muokkaajaakaan en ole saanut vaikka sellaisen muokkauksen olen tehnyt. Ja ihmettelen että miten sähköpostilla voi edes vastata, tosin sitä ei näytä olevan kenelläkään…