Olisin kysynyt, että onko muilla kaupungeilla Pride-sponsorien joukossa Suomen Ev.Lut seurakuntia ja Saatanan Temppeli seurakunta? (The Satanic Temple Finland on Suomen ainoa virallinen The Satanic Temple-seurakunta)? Miten esim. Helsingissä ja Turussa?
Ks. Tampereen Pride 2026 Sponsorit:
Olihan tuo yllätys minulle, ehkä muillekin. Kuinkahan suurelta osin on yksimielisyyttä muissakin asioissa…? Vaikka olenkin eri kirkkokunnan jäsen, niin läheisiäni on Suomen Ev.Lut kirkossa, joten asia tulee sillä tavalla lähelle. Uskoisin, että iso osa Ev.Lut kirkon jäsenistä ei kuitenkaan tällaista yhteistyötä ja ideologiaa kannata.