Uskonnollisia uutisia kotimaasta ja ulkomailta

Minuakaan ei yllätä yhtään ja asian tekee hyvin ymmärrettäksi tuo edellä lainaamani Pieperin teksti. Jos ihminen hylkää Jumalan armon, niin hän on pahojen henkivaltojen kurimuksessa vääjäämättä ja tekee ja tukee kaikkea mikä on vastoin kristinuskoa. Eikä Paholainen ole kiinnostunut tukemaan Pride liikettä, eikä muitakaan vastaavia, se on ainoastaan kiinnostunut turmelemaan Jumalan työtä maailmassa käyttäen välineinään näitä liikkeitä. Eipä näissä liikkeissä mukana olevat sitä tajua, koska tämä henki joka heitä kuljettaa on maskannut ihmioikeuksien jne. puolustamiseksi tällaisen toiminnan ja saanut siten sille muka moraalisen tuen.

7 tykkäystä