Uudestisyntyä ja/vai tulla uskoon

Ei se minusta niin kovin pahalta kuulostanut, mutta kiinnostaisi tietää, kuinka määrittelet uudestisyntymisen. Miten se tapahtuu ja voiko kristityissä olla myös uudestisyntymättömiä?