Ei se minusta niin kovin pahalta kuulostanut, mutta kiinnostaisi tietää, kuinka määrittelet uudestisyntymisen. Miten se tapahtuu ja voiko kristityissä olla myös uudestisyntymättömiä?
Ei se minusta niin kovin pahalta kuulostanut, mutta kiinnostaisi tietää, kuinka määrittelet uudestisyntymisen. Miten se tapahtuu ja voiko kristityissä olla myös uudestisyntymättömiä?