Vanhat foorumit

Käytän Chromea kännykällä. Ihan aavistuksen on voinut hidastua mutta ei sanottavasti.

Anteeksi. En minä näistä mitään ymmärrä, miten tällaisia teknisiä juttuja hoidetaan ja säädellään.

Juuri sanoin miesystävälle että toivoisin ettei söisi koko kakkua saman tien kun sen tekemisessä oli niin iso vaiva :slight_smile: , osaamiseni on sillä alalla. Mutta kiitos.

En tiedä, voisiko noiden resursseja jakaa keskenään toisin siten, että nykyinen foorumi saisi suurimman osan ja kaksi vanhaa vain sen verran, että ovat luettavissa. Niiden käyttö on kuitenkin sen verran vähäisempää, että pieni hidastelukaan ei niissä haittaisi. Ja niihinhän ei myöskään mitään kirjoiteta enää.

2 tykkäystä

Hifisti imuroi vanhat foorumit omalle koneelle… olen nyt puhelimella. Paljonkohan noiden koko on?

D

Käytän Firefoxia ja mulla foorumi on välillä hiukan hidas latautumaan, mutta mitään katkoksia ja latautumattomuuksia en ole nähnyt. Tuntuu että kun osa valittaa kirjoittamisen vaikeuksista ja osan mielestä toimii asiallisesti, niin tässä on nyt joku muukin muuttuja pelissä. Eri koneet, selaimet tms.

Ei tuo hitaus minua haittaa. Vähentää vain kirjoittamista ja foorumilla selailua, joka kaiketi on vain hyvä asia :slight_smile: Kunhan kerroin omat aikaisemmasta selvästi poikkeavat havaintoni.

1 tykkäys

Minullakin foorumi on Firefoxilla vähän hitaampi kuin ennen vanhojen foorumien elvytysyrityksiä. En kyllä käsitä, mitä niin arvokasta vanhoilla foorumeilla voisi olla, että niihin kannattaa tuhlata näin paljon entisen ylläpitäjän aikaa ja vaivaa.

3 tykkäystä

Paljon hitaampaa myös Safarilla, sekä tietokoneen että kännykän kautta.

Vaan oletteko huomanneet, että nyt aivan viimeisen vuorokauden aikana on taas jostakin syystä parantunut?

2 tykkäystä

Olen löytänyt syyn foorumin hidastelulle: Diakoni imuroi näitä puhelimelleen.

10 tykkäystä

Ovatko vanhat foorumit nykyään missään luettavissa? Haluaisin tsekata, olenko postannut edelliselle foorumille erään kommentin joulukuu 2014 - tammikuu 2015 välisenä aikana.

Silvanus poisti ne käytöstä edellisen päivityksen yhteydessä syksyllä, koska ne kuormittavat järjestelmää ja olivat hyvin vähällä käytöllä ja näin saatiin taas tänne ilmoitukset toimimaan, foorumi muutenkin toimimaan normaalisti jne.

2 tykkäystä

Se oli viisautta. Joka vanhoja muistelee niin sitä Tikulla ja Takulla silmään. Ne rasittivat ihan liikaa pyörimistä.