Foorumin levytila vähissä

Foorumin levytila vähissä ja siksi pyytäisin ettette toistaiseksi lataisi foorumille kuvia.

-Kierkegaard

@Kierkegaard terve! Onko tästä ollut keskustelua jo muualla foorumilla? Pahoittelut, olen taas pitkästä aikaa aktivoitunut täällä.

Entä onko kartoitettu vaihtoehtoja ja niistä koituvia kustannuksia? Entä tukea niiden kattamiseksi? Itse kyllä olisin valmis kontribuoimaan tarvittaessa.

Mutta nyt ihan ensimmäiseksi tarvitsisi tietää, että paljon “laajentamisen” kustannukset olisivat, miten ne toteutettaisiin, ja onko foorumilaisilta jo tiedusteltu asiaa…?

Moi, on tästä yhdistyksen hallitukselle laitettu viestiä ja asia on ns. vaiheessa, kun on uusi talousvastaava jne.

Kustannukset ovat aika kohtuullisia - tyyliin 10 eur / kk. Olen myös itse valmis laittamaan euroja tähän.

Foorumilaisilta ei tiettävästi yleisemmin ole tiedusteltu asiaa.

Ollaan yhteydessä. Olitkos sinä jo yhdistyksen jäsen?

Kiva kun mainitsit koko yhdistysasian. :sweat_smile: Enpä edes tiennyt, että sellainen olisi olemassa, mutta toivoin kyllä, että sellainen olisi taustalla! :slight_smile:

Noh, sehän jo helpottaa asioita suuresti. Kuinkas liittyä? Niin, ja jos haluatte jäseniä, niin laittakaa nyt ihmeessä jotain infoa tälle sivulle (etusivulle tms.) ! :sweat_smile:

1 tykkäys

Tässä tarkemmat ohjeet:

1 tykkäys