Vastustan. Pyhää Kolminaisuutta ei koskaan nähdä muuten kuin näkynä. Näyissä Jumala puhuu symbolisesti ja voi ilmaista itsensä vaikkapa kolmessa miehessä tai jotenkin muuten, mutta itse Kolminaisuudesta on nähtävissä vain Poika. Herra itse opettaa tämän meille:
"Filippus sanoi hänelle: “Herra, anna meidän nähdä Isä, muuta emme pyydä.” Jeesus vastasi: “Etkö sinä, Filippus, tunne minua, vaikka olen jo näin kauan ollut teidän seurassanne? Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän. Kuinka voit sanoa: ‘Anna meidän nähdä Isä’? Etkö usko, että minä olen Isässä ja Isä on minussa? Kun puhun teille, en puhu omissa nimissäni: Isä on minussa, ja minun tekoni ovat hänen tekojaan. Uskokaa, kun sanon, että minä olen Isässä ja Isä on minussa. Ellette muuten usko, uskokaa minun tekojeni tähden.” (Joh. 14:8-11)
Paavali toisaalta kirjoittaa näin:
“Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä.” (1. Tim. 6:16)
Stefanoksen sana on ymmärrettävä nimenomaan siis näkynä, eikä siten, että Isällä ja Hengellä olisi jokin nähtävissä oleva muoto.
Mitä tulee Abrahamin vieraanvaraisuuteen, hänen luona käyneet kolme vierasta kyllä kuvasivat pyhää Kolminaisuutta, mutta eivät reaalisesti olleet sitä. Voi olla, että taivaassa näemme jonkinlaisen kolminaisen kuvan, mutta se ei ole Kolminaisuus itse, vaan kuva kolminaisuudesta.
Vain Kristus on nähtävissä, sillä Kristuksessa ilmenee meille Kolminaisuus: Kristus on Poika, ja hänellä on Isä ja hän lähettää Hengen.
tl;dr EMME NÄE. VASTUSTAN.