Setämiesmäisiksikin kutsutut isku-ja flirttailuyritykset ovat ällöttäviä vaikka ne tulisivatkin vastakkaiselta sukupuolelta.
Ei ole kristityn käytöstä se ja minulle riittää oma puoliso.
Setämiesmäisiksikin kutsutut isku-ja flirttailuyritykset ovat ällöttäviä vaikka ne tulisivatkin vastakkaiselta sukupuolelta.
Ei ole kristityn käytöstä se ja minulle riittää oma puoliso.
Tämä setämies istuu juuri vartin kontrolliaikaa saatuani juuri 3.koronarokotuksen. Minusta oli kerrassaan ihanaa että piikin olkavarteeni tuikannut hoitajatar kehui lihaksiani ja kysyi miten treenaan.
Ei tuntunut yhtään limaiselta? Eikä tämäkään sen pitemmälle johda, puhelinnumeroita ei vaihdettu. Mutta vanhaksi sairaaksi kakkiaiseksi itsensä tunteva setämies on onnellinen ainakin koko tämän päivän.
Suon toki sinulle tuon tunteen.
Itse oletan saavani terveydenhuollosta ammattimaista ja asiallista kohtelua ja olemukseni arvostelu ei siihen kuulu ellen ole sitä esimerkiksi fysioterapeutilta tullut hakemaan.
Ihmisen ulkonäön arvostelu ei ylipäätään sovi ainakaan kristitylle.
Kyllä kai nimenomaan terveydenhuollon ammattilaisille kuuluu asiakkaiden olemuksen arviointi.
Nythän leimattiin ei-heteroksi pelkästään siksi, että ei homoseksin ajatteleminen kuvottanut.
Tosin en sitä kyllä yleensä ajattelekaan, koska ei kiinnosta. Ei ole koskaan kiinoostanut, enkä ole koskaan kokeillut. En ole tuntenut siihen tarvetta.
Toinen juttu mikä on kiintoisa, on eräiden homovastaisten ihmisten kokemat jatkuvat homojen lähentely-yritykset. Itselleni on ehkä kerran eräs samaa sukupuolta oleva flirttaillut. En ole ihan varma. Tilanteen ohitin kuten vastaavan vastakkaista sukupuolta olevan flirttailun. Jatkoin normaalia keskustelua, kuin en olisi ymmärtänyt.
No kyllä on asiatonta nimenomaan rokotustilanteessa alkaa flirttailemaan.
Flirttailemaan? Eipä tullut mieleenkään. Tuohan oli paremminkin kohteliaisuus.
Et ole tosissasi. Sakarjan esimerkissä arvosteltiin rokotustilanteessa hauislihasta.
Esimerkki. Jos minun rintavarustusta kommentoidaan vastaavassa tilanteessa niin kylläpä otan potilasasiamieheen yhteyttä. Jokunen tuollainen epäammattimainen kommentti lisää niin lähtee luvat.
Onko tämän ketjun tarkoitus keskustella homoista, vai mikä ?
Otsikon aihe on kuitenkin Sukupuoliroolit ja stereotypiat kirkossa ja yleensä, nythän kirkkoa ei ole mainittu oikeastaan muualla, kuin otsikossa ?
Oliko sinun mielestäsi tosiaan tuo Sakarjan kuvaama tilanne, jossa rokotustilanteessa hoitaja kehui olkavarren lihaksia, epäasiallinen tai epäammattimainen? Minulle tuo kuulosti aika tavalliselta tai ainakaan ei erikoiselta hoitoalan ammattilaisen kommentilta tilanteessa, jossa ollaan piikittämässä, tunkeutumassa ruumiin ensimmäisen suojakerroksen läpi, ja joka on sen tähden varmaan useimmille ainakin jokseenkin hermostuttava tilanne, ja jossa siksi tällainen pieni kehu voi olla ihan hyödyllinen myös rentouttamaan toimenpiteen kohdetta. Vähän samaan tapaan minun kyynärvarsiani on verikokeita otettaessa kehuttu erottuvista suonista.
Tietenkin naisen poven arvostelu tai kehuminen on ilmeisistä syistä eri asia. Vastaavasti olisi tietenkin eri asia, jos hoitajatar näissä yllä mainittua vastaavissa tilanteessa arvostelisikin sitä, kuinka heikoilta lihakset tai ohuilta suonet näyttävät verrattuna johonkin ammattiurheilijaan tai kehonrakentajaan (on se totta tai ei).
Mutta voi olla, että tässä on molemmilla sukupuolilla joku stereotyyppinen suhtautumistapa, joka osaltaan liittynee siihen, että miehet kaiketi niin paljon harvemmin saavat epämieluisia (tai mieluisiakaan) huomionosoituksia naisilta kuin naiset miehiltä. Esimerkiksi, jos tuollaisessa hoitotoimenpiteessä välittyisikin hoitajattaren käytöksestä se, että hän anastaa haluaa pistettävän tämän vaimolta, ei kehustakaan varmasti jäisi hyvä mieli.
Erittäin epäammattimainen ja ammattietiikan vastainen. Koulutuksessa (oletan että kyseessä lähihoitaja/ terveydenhoitaja) käydään kyllä läpi kuinka hoitotilanteet tehdään " mukavammiksi" mutta niihin ei todellakaan kuulu ulkonäön positiivinenkaan arvostelu.
" Rentouta käsi" ensin ja " nyt vähän pistää" sekuntia ennen pistosta toimii ihan hyvin.
Noinko tosiaan on tänä päivänä? Onpahan erikoista.
No, yksi kommentti vielä tähän vaikka sivuraiteilla ollaan.
Mites on, Sakarja ja muut miesoletetut? Olisiko asiallista sairaanhoitaja Mörkö Markolta ( keksitty nimi) kehua hyvin treenattuja pakaroitasi tuseerausta suorittaessaan? Tai ihastella rintakarvoitusta ja kysellä siihen hoitovinkkejä?
Sama juttu “hoitajattaren” käsivarsi ihastelussa. Ovathan hyvin muodostuneet käsivarret monelle naiselle erityisesti eroottisia tuntemuksia herättävät. Siinä missä miehen treenatut pakaratkin.
Keksimäsi esimerkki on niin ilmeisen erilainen, että sellaisen esiintyessä on syytä lopettaa keskustelu ja vaieta. (Ensimmäinen kerta myös kun näen naisen kirjoittavan, että käsivarret herättävät naisissa lihanhimoa. Onpa siis hyvä, että miehet tavallisessa pukeutumisessa peittävät kätensä olkapäistä ranteisiin saakka. Varmaan olisi myös syytä sitten ylipäänsä pohtia sitä, onko sopivaa, että hoitoammateissa naiset hoitavat myös miehiä - ja päinvastoin. Mutta siihen keskusteluun ei ole nyt aikaa, eikä tämä foorumi muutenkaan ole sille alustana sovelias.)
Voi tätä yli-asiallista aikaa!
Vähän pilkettä silmiin.
Voi tätä tapojen ja siveellisen käytöksen turmelusta!
Olen luullut, että on yleisesti tiedossa, että naiset ihailevat miehissä nimenomaan heidän voimakkaita ylävartaloitaan ja käsivarsiaan. Se, mitä miehet taas ihailevat naisissa, on taas heidän itsensä määriteltävä.
No minä en ainakaan ihaile botuliinilla turvotettuja huulia, enkä överiksi meikattuja naisia.
No, tietenkin sisäistä kauneutta ainoastaan.
Ehkä hiukan silmiäkin voimme ihailla, jos rohkenemme.
Huulien turvottaminen jollain potuliiineilla on käsittämätöntä. Kukahan senkin on keksinyt.