Tekninen testi-, kokeilu- ja ilmoitusketju

Åpoiuy äölkjh mnbvcx åpoiuy

1 tykkäys

123 456 678 901 123 456

1 tykkäys

@Kierkegaard @Diakoni

Minulla on näköjään käyttöoikeus muokata muiden kirjoittajien viestejä. Ei varmaankaan pitäisi olla. Saako pois?

Ei taida saada. Älä muokkaa…

D

Muokkaa harjaoppeja kaikkien forumistien viesteihin niin kauan, että oikeudet poistetaan. Ekumeenisesti toki, kun ekumeenisella foorumilla ollaan. Eli lisään vain kunkin kirjoittajan tunnustuskunnan vastaisia oppeja.

Harjaopit on kyllä luvallisia muokattavia…

D

1 tykkäys

Katollinen kirkko vastustaa harjakattoja.

1 tykkäys

Tekninen ilmoitus (kai sellaiset kuuluvat tähän ketjuun?): Ihmettelen suuresti foorumisoftan tapaa ilmoittaa minulle vastausviesteistä. Käynnissä on keskustelu Jumalansynnyttäjästä ja luterilaisuudesta, ja sangen usein, kun kuka tahansa vastaa siellä kenelle tahansa, niin foorumisofta raportoi, että juuri minulle olisi tullut vastausviesti. Näissä tapauksissa siis viestittäjä ei ole vastannut minulle, vaan jollekulle muulle. Mistä tällainen sekoilu?

Asetuksissa sinulla on ketju tarkkailussa. Voit laittaa sen myös seurantaan, niin vain sinulle tulevat kommentit ilmoitetaan.

2 tykkäystä

“Tarkkailu”? “Seuranta”? Tuollaisesta erotuksesta en tiennykään; kiitos valistuksesta. Aina oppii uutta. Nyt sitten vain ihmettelen, miten olen koskaan tullut laittaneeksi mitään ketjua “tarkkailuun”…

Joskus ne menevät jostain syystä, luulen, että ahkera vastailu voi sen tehdä tai jotain.

Olet tuon ketjun ensimmäisen viestin kirjoittaja. Se on varmaan syy.

Minulle käy samoin, että aloittamani keskustelun kaikista viesteistä tulee ilmoitus.

Ilmeisesti järjestelmä toimii samoin, vaikka et olisi keskustelun avaaja oikeasti, vaan joku olisi siirtänyt toisen keskustelun harhapolulle menneet viestit ja perustanut niitä varten uuden ketjun.

2 tykkäystä

Näin käy tosiaan oletuksena ketjujen ensimmäiselle kirjoittajalle, avaajalle tai avaajaksi tehdylle. Ketjun lopussa on hälytyksen merkkinä reunimmaisena kello, jonka alta ilmoituksia voi muuttaa.

1 tykkäys

Viesti yhdistettiin ketjuun: Moderointikeskustelu