Lopettamalla kirjoittamasta väärään ketjuun. Lainaa pari olennaista viestiä ja aloita uusi ketju.
1 tykkäys
Niinpä niin, mutta usein käy niin, että tarkoitus on vain kommentoida lyhyesti kuten tein ja jättää asia sikseen, mutta sitten siitä voikin kehittyä ihan oma relevantti juttunsa. Eli kysymys oli aito… Mutta ilmeisesti siirtäminen onnistuu vain moderaattoreilta.
2 tykkäystä
Ei varmaankaan tarvitse kaikkea siirtää. Siinä on aika vähän viestejä vielä tuosta asiasta. Lainaat pari olennaisen asian sisältävää viestiä aloitusviestiisi ja aloitat uuden ketjun, tai siirrät olemassaolevaan vaikka linkkaamalla.